En nu?

Helleu girls.
Ik zit met een probleem,
Ik heb een blaasontsteking gehad. Gewoon een kuurtje gehad. Die kuur had een wisselwerking met de pil. Dus ik moet mijn hele strip veilig vrijen. Ik kon niet zo goed tegen die kuur. Dus kreeg ik toen de kuur was afgelopen, 3 dagen een andere kuur. En die kuur, taste het rubber van een condoom aan. Dus mocht ik na die 3 dagen, 3 dagen niet met of zonder condoom vrijen. Afgelopen maandag zou ik weer veilig met een condoom kunnen vrijen.
Nu komt het probleem, zondag lagen we op bed, en mijn vriend was erg in de stemming om verder te gaan. Ik wou eigenlijk ook maar wist dat het de 3e dag was. Beetje stom ik weet het, maar toch lagen we naakt op elkaar. Hij was een beetje aan het kloten en aan het bewegen. En toen ging zijn lul in mij. Er zat niks om heen en het ging er gelijk weer uit. Ik ging naast hem liggen en dacht shit! Ik mocht niet zonder condoom vrijen, maar zijn lul was wel in mij geweest zonder iets erom heen, en het was ook nog op de 3e dag dat het een condoom aan zou tasten.
Ik stress hem nu wel een beetje, vooral omdat ik niks mocht doen… Mijn pil slik ik nog tot 9 augustus. Maar dan doe ik nog een hele pil strip omdat ik op vakantie ga.
Wat raden jullie aan? Een zwangerschapstest? Ik weet het echt niet meer, maar maak me best wel zorgen. Graag serieuze reacties! Want ik weet dat het niet slim was.

gewoon naar de kruidvat gaan en een test halen. Heb ik ook een keer moeten doen. Als het goed is krijg je dan ook nog informatie over zwangerschap enzo. Als je niet wilt dat je ouders erachter komen kun je de test het beste in een café of restaurant doen. Neem wel een bakje mee.
Succes!!

Je zou ook naar de dokter kunnen gaan, die heeft toch zwijgplicht ofzo tegenover je ouders?

als hij er gelijk uit is gegegaan dan is er niks aan de hand… maar ik zal even zeker naar de dokter gaan en die geeft je beter advies als ons want wij zijn geen dokters snap je… en een test naja dat hoeft echt niet als hij gelijk uit je ging…

Dat is niet waar! Je moet geen foute ‘feiten’ geven, zeg.
Ook als hij er gelijk weer uitging kan je zwanger zijn, van bijv voorvocht.

doe een test…
neem het gelijk morgen mee dan ben je dr vanaf en heb je gelijk duidelijk heid
er kan altijd voorvocht zijn van hem

dokter weet ik niet dat zou ik minder snel doen persoonlijk

heel veel sucses!

kijk het heeft geen zin om NU een test te doen want je moet wachten tot je ongesteld word word je dat niet moet je na een week de test doen dus je moet eerst naar de dokter die kijkt er eerst na zo bedoel ik het dus

want een test nu is toch zonde van het geld…

Doe een test, dan weet je het het snelst

En bij je volgende blaasontsteking puur cranberrie sap drinken of cranberries eten, dat werkt tegen blaasontsteking, al kan ik je niet garanderen dat het snel weg gaat

je kunt ook al testen doen voor je ongesteld wordt, ookal zijn die wel minder betrouwbaar.

Je kunt nu nog geen test doen. Je kan past tests doen vanaf de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. Het zwangerschapshormoon (HCG) is dan zover ontwikkeld dat het af te lezen is via een test, stel dat je nu al zwanger bent heb je nog lang niet genoeg van dat hormoon om het te laten zien op een test. Elke test die je nu al zou doen zou dus negatief uitslaan terwijl hij een week of 2 weken later wel positief kan zijn.

Maar dat is niet wat je zei. Je zei dat het helemaal zinloos was. That aint trueeee (maar snap wel wat je bedoelt hoor :stuck_out_tongue:)

Ik ben pas in de 2e week van de pil.
Dus kan je dan wel een zwangerschapstest doen?
Zoals iemand hierboven ook al zei, is het dan minder betrouwbaar?
Zometeen ben ik blij als ik de test heb gedaan en dus blijk niet zwanger te zijn, en dan slik ik deze strip af. En ik word niet ongesteld want ik slik nog een keer een strip ivm vakantie. Als dan de ongesteld uitblijft, word ik gek.
En over de dokter: Ik ben in 2 weken al 3 keer geweest voor andere klachten. Dus liever ga ik niet,

Aanpassing want ik zag dat er 2 mensen boven mij hebben gereageerd:
Maar, ik ga op vakantie dus ik wil nog een strip doorslikken, dus dan kan ik pas na die strip een zwangerschapstest doen? Dat duurt veel te lang:o
Ik moet in de week van 9 aug ongesteld worden. Maar omdat ik hem door slik moet ik dan rond die tijd een zwangerschapstest doen?

Tsja, je gaat op vakantie, misschien toch maar niet doorslikken?
Morningafterpil is ook al te laat…

[nohtml][b][message=3934556,noline]xPOEPPIEJx schreef op 29 juli 2009 @ 19:36[/message]:[/b] Ik ben pas in de 2e week van de pil. Dus kan je dan wel een zwangerschapstest doen? Zoals iemand hierboven ook al zei, is het dan minder betrouwbaar? Zometeen ben ik blij als ik de test heb gedaan en dus blijk niet zwanger te zijn, en dan slik ik deze strip af. En ik word niet ongesteld want ik slik nog een keer een strip ivm vakantie. Als dan de ongesteld uitblijft, word ik gek. En over de dokter: Ik ben in 2 weken al 3 keer geweest voor andere klachten. Dus liever ga ik niet,

Aanpassing want ik zag dat er 2 mensen boven mij hebben gereageerd:
Maar, ik ga op vakantie dus ik wil nog een strip doorslikken, dus dan kan ik pas na die strip een zwangerschapstest doen? Dat duurt veel te lang:o
Ik moet in de week van 9 aug ongesteld worden. Maar omdat ik hem door slik moet ik dan rond die tijd een zwangerschapstest doen?[/nohtml]

Ja, je moet hem doen wanneer je eigenlijke stopweek zou zijn. Dus als jij normaal in de week van 9 augustus ongesteld zou moeten worden, dan zou ik 12 augustus ofzo even testen.

ja verspilt geld dus en je weet niks zeker…

Ook al word ik nu al gék van de gedachte dat het misschien kan,
zal ik proberen rustig af te wachten. Bedankt voor het advies!

je meot je wel rustig houden want als je stresst dan kan je ongestelheid uitblijven

als je aan de pil bent, en er is iets fout gegaan kun je zwanger zijn
maar door de pil blijft je ongesteldheid meestal nog een tijdje.
maar ik denk dat er niet zoveel aan de hand is =D!
in en uit is wss sowieso te weinig, maar als je het echt niet vertrouwd kun je natuurlijk naar de kruidvat gaan. maak je vooral niet druk (zelf gehad ;p)
ik was nog niet aan de pil maar condoom was gescheurt, en ALLES zat in me.
ik stressen stressen en daardoor voelde in me helemaal niet goed.
maar er was niets aan de hand, 't zat gewoon tussen me oren :wink:

Even wachten, kijken of de ongesteldheid uitblijft.
Dan een test doen.

Het is slim om een testje te doen als je het niet vertrouwt, maar dan moet je wachten tot je stopweek anders is het een soort van weg gegooid geld.
Want misschien staat er nu wel niet zwanger. En dan doe je het na je vakantie en dan baal je best wel als de ongesteld uit blijft… Dus rustig even afwachten, succes!