en nu?

zoals ik in andere topic(s) al wel heb verteld, vind ik een jongen leuk.

misschien moet ik nog even vertellen hoe het zit. ik ken deze jongen al een jaar of 2. 1,5 jaar geleden hebben we zelfs gezoend, maar toen vond ik hem nog niet echt leuk. ongeveer een jaar geleden kreeg hij een vriendin en toen ben ik hem leuk gaan vinden. dat hij bezet was, vond ik natuurlijk verschrikkelijk, maar sinds 2 maanden is hij weer vrijgezel!

als ik hem nu, tijdens het uitgaan, tegenkom hebben we wel contact en meestal kwam dat van zijn kant. hij heeft zelfs gezegt, niet tegen mij, dat hij me een leuke meid vond en noemt me, zo lomp als ie is, ook wel is “lekkerwijf” haha!
omdat ik hem 3 weken achterelkaar maar niet tegenkwam, schoot het maar niet op en vorige week heb ik, na het uitgaan in dronken toestand, hem een berichtje via facebookchat gestuurd met waar hij die avond was geweest. ik had hem namelijk weer niet gezien.
hij heeft nooit wat terug gestuurd…
ik ging bij andere chats kijken of je daar kon zien of degene je berichtje al had gelezen, dat kon. maar dat stond niet bij zijn chat.

ik heb nu dus echt geen idee wat ik moet doen als ik hem tegenkom. ik schaam me.
moet ik dit “negeren” opvatten als een “ik wil je niet” en hem dus met rust laten, of moet ik juist naar hem toe gaan om uit te zoeken hoe het precies zit?
HELP!

Gewoon kijken wat hij doet, misschien komt hij wel naar toe/spreekt hij jou aan. Zo niet, dan is er een grote kans dat hij je niet leuk vindt. Aangezien jullie wel een beetje met elkaar bezig zijn geweest kan je misschien wel vragen waarom hij zo doet, denk ik.

Ehm… ik denk dat je maar beter even niets kan doen. Kan natuurlijk ook zijn dat ie zn fb chat bericht nooit heeft gelezen (heb ik ook keer gehad, snapte nog niet echt hoe dat werkte).

Zou als ik jou was maar geen berichten meer sturen en hopen dat je m weer een keer tegenkomt. :slightly_smiling_face:

up! ::slightly_smiling_face:

hm ja… zo is het tot nu toe elke keer gegaan, hij kwam naar mij toe.
maargoed dan moet ik hem wel weer tegenkomen… haha