En nu?

Oke komt ie
Ik had al een tijdje wat met een jongen
Alles ging goed en we hadden het echt wel leuk samen
Op een avond fluisterde die in me oor dat ie van me hield en ik schrok er van op een of andere manier, ik zei maar niks terug en zoende verder.
Alles oke tot ik besloot dat ik toch tegen m moest zeggen dat ik niet wist of ik iets vast wilde of niet, want dit wilde hij dus wel.
Die vrijdag zag ik hem weer en alles voelde weer zoals het hoorde.
Toen 2 dagen niks van hem gehoord (normaal gesproken smst ie me zoiezo 3x per dag) en ik had al zoon gevoel.
Ik vroeg wat er aan de hand was en toen kwam het; Ik wilde toch niks vast en hij ook niet (HU?) en hij had geen zin meer om ze best te doen voor iets wat toch niet ging werken, we zouden wel kijken over een tijdje. Hij was er echt van overtuigd.
Hij had namelijk ook wat dingen gehoord van anderen dat ik rond zat te praten dat ik noooit iets vast wilde, wat ik nooit gezegd heb.
Maargoed, nu een week later en nog geen woord met m gewisseld sinds.
En ik mis hem.
Ik speel steeds de laatste week af in me hoofd wat ik beter hadden kunnen doen en zeggen
en ik begrijp het gewoon niet. Hij ging van helemaal verliefd tot ‘het gaat toch niet werken’ in 2 dagen
Hoe krijg hem(en het vertrouwen erin) terug?

Tja, als jij tegen hem zegt dat het niks gaat worden begrijp ik wel dat ie niks meer van zich laat horen.

ik zou als ik jou was eeerst maar beginnen uitteleggen dat je dat helemaal niet gezegd hebt, dat je hem wel leuk vind, maar gewoon nog niet aan een serieuze relatie toe bent, hij houdt van jouw(als ik ht goed begryp) dus als hij écht van je houdt begrijpt hij dat!

x.

@ bathroom

Maar dat heb ik dus nooit gezegd…
Dat heeft ie van anderen gehoord en dat is dus wss gegaan van ‘ik weet niet of ik vast wil gaan met m’ naar ‘ik wil nooit iets vast’ zoals die dingen wel is aangedikt worden
En dit heb ik dus ook uitgelegd maar hij was er gewoon zo van overtuigd…
En ik geef hem ook wel gelijk dat ie het zat was ik bedoel ik was ook heel verwarrend op sommige momenten maar het blijft zo kut

oo, wat kut! aan wie heb je dat allemaal vertelt? dat je hem niet leuk vond, ofzoiets :O?

ik begryp wat je bedoeld , miss kun je vragen om een 2de kans en hem overtuigen dat je veel van hem houdt…? of gewn zeggen dat je goede vrienden wilt blyven?

xx.

@ xSophieex

Ik ga het proberen…
Laatste tijd gaan we wel is met groepje naar strand waar hij ook in zit, dus als we weer gaan dan kijk ik wel hoe die doet enzo.
ik vraag me zo af erg he of ie me mist of niet

Volgens mij heb je hem het gevoel gegeven dat jij hem minder leuk vindt dan hij jou.
En denk dat hij daar niet zo blij mee is. :thinking:

zeg dat je goede vrienden wilt blijven. en als een jongen over een meisje zegt: ‘nee, we zijn gewoon goede vrienden’ draait het altijd op iets anders uit. :grinning_face_with_smiling_eyes:

@ NLPN

Ja volgens mij ook…
maar ik had het echt geprobeerd te fixen zegmaar met dat laatste gesprek
dat ik het niet wilde eindigen en het echt wel wat met me deed
en toen ik vroeg van wil je me echt kwijtraken? kreeg ie helemaal glimmende ogen en zei die nee.
maar dan toch is het ‘het beste’. Ik snap het gewoon niet en het voelt zo kut nu.

is goooed! succes!
ik denk dat dat het beste is, jee moet je in ieder geval niet te veeel opdringen!
xx.