en nu negeert hij mij gewooon compleet!

ik heb een tijdje met een jongen afgesproken, hij was 17, ik net 14,
maar dat maakt op zich niet uit, daar waren wij het alle2 mee eens.
het begon allemaal op hyves, elkaar respecteren bij foto’s en toen msn uitgewisseld, nummers gegeven en zo begon het. ik kende hem al, want hij heeft bij mijn broer in de klas gezeten.
toen we elkaars nummer + msn hadden, gingen we steeds vaker praten en de gesprekken gingen dieper.
toen gingen we afspreken, dat was altijd heel gezellig enzoo, en toen ging ik een weekend weg, bij mijn vriendin logeren, maar dat vond hij niet erg, maar daarna ging ik weer een weekend weg, weer bij een vriendin logeren, en daarna ging ik een week weg (het was in de zomervakantie) ook bij dezelfde vriendin logerenn…maar we hadden in detussen tijd wel echt ‘‘iets met elkaar’’ toen ik daar sliep heb ik dit naar hem gesmst:

heeii, ik ben nu aan het oppassen met lisa, heel gezellig hier, morgen kom ik weer thuis, en dan kan ik je een knuffel geven, want ik mis je wel hoor!, heb je zin om morgen naar de bios te gaan ofzo? is een keer wat anders dan altijd maar naar buiten gaan.
xxx

hij had niet geantwoord, maar dat was wel normaal voor zijn doen, gelijk antwoorden deed hij niet, en hij kon niet snel smsen.
dus toen smste ik hem naa 5 uur ofzo:
is er iets? xXx

weer geen antwoord,
toen hoorde ik midden in de nacht ik denk dat het om 3 uur s’nachts was ofzo, die tril van mijn mobiel.
peter:
eeehm. nee.

geen kusje niks, en meestal was het wel: XXX iloveyou, ofzoo
maar nu dus niet, ik dacht natuurlijk niet gelijk dat er wat was, maar daarna heb ik hem niet meer gesproken, en toen een week later op msn vroeg ik aan hem waarom hij niet meer antwoorde etc.
het enige wat hij kon zeggen was:
'kheb het druk.
in de zomervakantie, en druk. waarmee dan? hij is echt een jongen die altijd tijd heeft, heeeft hij dit niet, dan maakt hij tijd.

dus nu spreek ik hem bijna nooit meer, en hij negeert mij ook, ik kom hem bijna elke dag tegen, dat we toevallig tegelijk i/d albert heijn zijn, of in dezelfde winkel
echt heel vervelend, nu weet ik niet eens waarom ik hem bijna nooit meer spreek…
heeft iemand enig idee?
en ik kan het ook niet verwerken, echt. nu is het al 2 of 3 maand geleden, en nu elke dag. denk ik nog aan hem…
:flushed:

Stuur hem een mail waarin je verteld hoe je je voelt, dat je je afvraagt of je iets fout hebt gedaan en da tje nog steeds gek op hem bent en bij hem wilt zijn. Reageert ie er niet op, dan weet je genoeg … Zal je toch hem moeten vergeten en verder moeten gaan met je leven, hoe vervelend dat ook klinkt.

ik zit een beetje met het zelfde hahaha

dankjewel…
ik hem net een mail gestuurd met alles erin,
ik hooop dat hij goed reageert
xx

wat zijn jongens toch eikels

:sob::muscle:
Komt goed, sommige jongens zijn gewoon raar… ja mijn vriend ook af en toe XD, hopelijk reageert ie goed op jouw mailtje!!

inderdaad. jongens zijn echt eikels.
sjeeeee ik wordt gek van hem
want hoe kut hij ook doet, k vind hem nooog zooo leuk

xx :no_good_woman:

ooh dankjkewel!!(L)
ja ik hoop het ook.
ik denk het niet eerlijk gezegd;(

xxX(L)

Oke, het zal misschien stom klinken maar je moet duidelijk zijn voor hem denk ik. Als hij jou negeert dan zou ik er niet als een hondje achteraan gaan lopen en constant vragen wat er nou is.Misschien dat je nu nog 's kan vragen om iets te doen. Stuurd ie dan weer niks terug/of andere reden van geen zin ofzo. Dan denk ik dat je wat van zijn kant moet laten komen… doet hij zelf ook niks dan heeft ie denk ik niet zo veel ‘‘interesse’’ meer.

ik weet niet of je hier wat aan hebt, haha maar ik hoop dat het nog goed komt

Hmm, misschien vond hij je iets te klef, je smsje is niet perse heel erg klef, maar hij kan t wel op opvatten. Wat bedoel je met iets? want misschien zag hij t anders?
Ook ben je 14, dat hoeft niet te schelen, maar t kan zijn dat hij toch iemand ouder zoekt. of dat hij niet toe is aan een relatie, en je niet wilde kwetsen.
(niet dat dit niet kwetst) Ik zou hem eigenlijk gewoon links laten liggen, oke je hebt hem gemaild. mrr als het hem niet boeit dan kijkt tie wss niet, of moet hij lachen, ja sorry het klinkt hard. maar het kan wel en zo zitten dat soort jongens wel in elkaar (meegemaakt) dus dat mailtje is puur voor je eigen gevoel en afsluiten. Geniet lekker van alles om je heen, en je single zijn, je bent nog jong, je hebt dus alle tijd, en dan komt er van zelf een leuke jongen die jou wel de moeite waard vind. want dat verdien je!

mij is precies hetzelfde overkomen
toen was het uit (blijkbaar) en ging hij met een ander

haha, nou wil ik niet zeggen dat dat jou ook gebeurd hoor

al geantwoord?

jaa hij heeft geantwoord,
hij zei dat hij mij helemaal begreep, maar hij zei ook dat hij van iemand had gehoord dat ík een ander had.
nou dat was dus het hele probleem,
maar ik had echt geen ander!
maar naja, ik zei tegen hem,. k denk niet dat we ietsk unnen hebben als jij iemand gelooft en mij vervolgens negeert, onterrecht.
dat snapte hij wel. maar, naja, ik zei, ik heb even tijd nodig.
en hij dus ook, dus ik hoop eigenlyk dat het wel goed komt, maar tot nu toe nog niet:(

ik snap jongens niet hoor :stuck_out_tongue: ze zijn echt ALLEMAAL hetzelfde … zoo irritant. succes met alles meid! ik kan je ook geen raad geven, want ik zit met zo ongeveer hetzelfde probleem. En het ergste is nog wel dat je hem gewoon niet KUNT loslaten! aargg

jongens af en toe… :rage:

af en toe?? zeg maar gerust 95% van hun leven :grinning:
vandaag weer heh, gaan ze je uitschelden en dan het volgende uur doen ze poeslief of andersom! AAARG word er gek van!

BAH. Jongens. :crazy_face:

dit bewijst officieel maar weer, jongens zijn STOM !
nouja niet allemaal, maar ze maken je echt je kop gek!

Ja dat vind ik het neit gek dat die zo doet. Maar ik vind het dom van hem dat hij dan het niet navraagt ofzo… want nu heb je dan een probleem voor niks.
Ga binnekort bij hem langs, praat erover :wink: vraag van wie je dat gehoord hebt en zeg dat het echt niet waar is want je houdt alleen van hem etc.