en nu is mijn haar grijs ... o.O

Hi people,
ik had pas een topic met dat ik een gele gloed in mijn haar had,
nu had ik het een paar keer met zilvershampoo gewasen (niet op een dag natuurlijk >.<)
vanmorgen weer, en nu zitten er dus (best veel) grijze plukken in me haar
echt afwul.
zou verven (gewoon uit een pakje) helpen? want ik wil het niet veel donkerder verven.
of misschien een andere oplossing?

zilvershampoo haalt het pigment uit je haar;)vandaar dat het grijs word…ik zou het als ik jou was gewoon proberen te verven,good luck!!

Kapper.

dankje!
ja er stond dat het de gele gloed eruit zou halen, en zilvershampoo hoort juist de grijze gloed er ook uit te halen!
dat staat achter op de fles.

@heartxcore, ik wil er eigenlijk gewoon vandaag van af en ik denk niet dat ik vandaag ergens erecht kan,
ik heb ook pas me haar geblondeert(d?), dus ik vraag me af of me haar nie dood gaat als ik het ga verven.
me haar is nu gewoon gezond,
maar stel dat het heel droog word, dan zou een haarmaskertje wel helpen toch?

Als je 'n kapper belt en je probleem uit legt willen ze misschien wel tijd maken voor je.
Je kan het niet verven maar dan loop je met n grijze kop rond. Beter pak je een spoeling, minder schadelijk dan verf maar geeft hetzelfde (tijdelijke) effect.

dat is een goed idee.
dan zou ik ze na de spoeling wel gewoon kunnen verven toch?

ik zou voor de zekerheid toch even naar de kapper gaan :slightly_smiling_face:

Nja,
ik heb net haarverf gekocht maar ik ben zo dom de achterkant niet te lzen.
het is dus niet geschikt voor lichte highlights en grijs haar :'D

Dat is niet zo slim he :"). Bel gewoon even je kapper en leg het probleem uit, misschien hoef je er dan niet eens naartoe.

thanks everybody! Ik heb de kapper gebeld,
en ze zeiden dat ik het een paar keer met gewone shampoo moest wassen, en als dat (na ong. 3 dagen) niet hielp ik even binnen moest lopen,
ik heb ze net 2x gewassen, de kapper zei dat ik het maximaal 2x per dag mocht wassen, en 1x per week een maskertje moest gebruikten omdat anders je beschermlaag eraf gaat door te vaak wassen. ^^

weten jullie welk merk ik het beste kan gebruiken voor haarmaskertjes? ^^

ik wil juist grijs haar :'DDD

succes iig ofzo

http://www.nomanolo.nl/images/fructis_001.jpg

Deze NIET! Maakt je haar super vet

deze wel:

http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/166717_1_Nivea_Hair_Care_Haarmasker_Beauty_Care_Bescherming.jpg

Is die van nivea duur?
want mijn budget is laag, anders moet ik even mijn moeder lief aankijken :’)

Geloof dat die haarmasker 5/6 euro is, maar dat moet je bij het kruidvat ect. kijken

Had ik ook gehad nadat ik mijn haar met asblond had geverft, tomatenketchup werkt, in laten trekken voor 10 minuten en dan is het meeste wel weg (bij mij iig wel)

Kost 5/6 euro… Als je dat 1x per week doet, doe je er makkelijk 2/3 maanden mee. Cheapp!