En ineens hebben we seks..

Na zo’n 6 jaar een jongen te kennen die ik vrijwel alleen maar zag tijdens het uitgaan en ook het meeste deel van mijn uitgaans avonden mee doorbracht, zijn we meerdere malen met elkaar in bed beland. Mijn vriendinnengroep en zijn vriendengroep zijn iedere stapavond bij elkaar te vinden. Ik heb een paar jaar eerder al met hem gezoend en vanuit meerdere signalen en uitspraken begreep ik dat hij mij toen leuk vond. Ik voelde een sterke klik met hem maar er ontbrak fysiek wat. Deze jongen had overgewicht en ik ik voelde me daar niet genoeg tot aangetrokken. Ik zoende er wel mee in een dronken bui.

Inmiddels kreeg hij een vriendin en vertrok daar mee naar Engeland. In deze tijd verloor hij zo veel gewicht en zag hij er ontzettend goed uit. Godver dacht ik, wat laf van me om me zo te laten leiden door zijn uiterlijk. Zijn relatie liep stuk in Engeland. Inmiddels is hij dus een tijd terug en kreeg ik een bericht van hem, wanneer ik hem weer zou zien in onze stamkroeg.

Toen zag ik hem die avond weer en het eindigde in zijn slaapkamer. Ik voelde me ineens zo aangetrokken tot hem. Misschien wel te. Maar zijn innerlijk vond ik ook heel leuk. Wilde ik dit wel op deze manier? Geen idee. Ik besloot die nacht nog naar huis te gaan. In de haast vergat ik mijn telefoon. Die ik de volgende dag ging ophalen. Hierover hebben we de dag erna nog geappt. Verder had ik hem niet meer gesproken. Ik vond hem in eerste instantie nog niet zo erg om puur seks met hem te hebben. Ideaal, tot gister: inmiddels weten zijn vrienden dat wij sex hebben met elkaar. Prima, maar zijn zus was er ook tijdens het uitgaan en ook aan haar vertelde hij dat we sex hebben. Waarna ik grondig werd bestudeerd door haar. Daarnaast kreeg ik opmerkingen van zijn vrienden: het is wel romance tussen jullie of niet? Het is wel echt een match? Aangezien we allebei streepjes aan hadden. Ik dacht het zal wel niks betekenen. Die avond ging ik weer met hem mee naar huis en bleef deze nacht wel slapen. De volgende ochtend wilde ik naar huis gaan maar hij bood mij een ontbijt aan wat uitmonde in dat ik de halve middag nog met hem zat te kletsen. Het was gezellig en ik dacht dat dit mede komt omdat we elkaar al zo lang kennen. Dit maakt het voor mij nu zo ingewikkeld. Ik weet niet of ik kriebels heb. Ik denk het wel maar ik durf niet. Als ik een poging ga doen op meer wat voor gevolgen heeft dit dan? Ik ken hem zo lang en we appen niet. Hem nu inhoudelijk iets sturen is raar. Hij vertelde me die middag naar aanleiding van het onderwerp tinder dat hij daar met een leuke meid aan het praten was. Maar deze door een vriend was ingepikt. Met dit meisje had hij contact voordat we seks haddrn. Geeft dit het teken dat het ook tussen ons niks is aangezien hij het wel vertelt? Ik heb in verleden natuurlijk mijn kans al verkeken… Maar vraag me ook af waarom iedereen van ons weet. Ik weet niet hoe hij er tegen aan kijkt en dat zou ik graag willen weten.

Ik ben zelf echt ontzettend onzeker met jongens en iniaitief nemen is echt niet mijn ding. Vooral in deze situatie vind nogal lastig omdat we elkaar kennen en zijn vrienden. Ik wil niet voor lul staan. Wat voor acties kan ik ondernemen? Moet ik uberhaupt iets ondernemen of is dit een hopeloze poging? Hopelijk iets buiten een appje sturen om… Haha

Dat hij het aan zijn vrienden vertelt hoeft niet per sé iets te betekenen. Sommige jongens scheppen graag op over hoeveel meisjes ze wel niet gehad hebben (ik zeg natuurlijk niet dat hij dat ook doet, maar hou er wel rekening mee dat het kan). Ik zou er gewoon met hem over praten, wat hij voelt en wil, dan weet je hoe hij erover denkt.

Praat er met hem over. Misschien voelt hij ook wel wat voor jou. Jullie zouden dan altijd kunnen proberen of er wat in zit. Niet geschoten is altijd mis zal ik maar zeggen.

Of je praat er niet over en je zal het nooit weten. Grote kans dat als hij een relatie krijgt jou aan de kant zet. Of je praat er wel over en dan weet je waar je aan toe bent.