en ik zag haar'.

ze werd hoer genoemd, toen kankerhoer. ze werd lelijk genoemd, anorexiapatiëntje, de facking koningin want ze kwetste hem, ze geloofde haar niet. ze vonden haar niet te vertrouwen terwijl ze alle geheimen voor zich hield, terwijl ze serieuze dingen nooit door vertelde. ze werd gefaked, genomen en bedrogen, ze loog om leugens van anderen te verzwijgen. er werd gelogen tegen haar, over haar gepraat, over haar geroddeld. veel dingen die niet eens waar waren, iedereen kreeg het te horen en zij leed eronder. haar vader ongeneselijk ziek, hij harstikke beroerd op haar afgereageerd weer goed gemaakt vertelde dat hij soms wel zelfmoord wou plegen. Ze wou zeggen ; papa ik ook, papa ik wil ook niet meer. Maar ze deed het niet want zij moest vechten. Gaat ze op msn komt hij. Hij waar ze zo verliefd op was geweest. Hij werd boos omdat zij haar gevoelens voor hem vertelde, ze had geen gevoelens meer voor hem en ze zei het hem maar hij werd boos. ik zag haar, ik zag de blik in haar ogen toen ze eenzaam voor zich uit staarde, ik voelde haar pijn, ik voelde de scheur in haar hart. ik voelde hoe ze zichzelf haatte en in haar polsen sneed, ik zag hoe ze het potje pillen pakte en ze door slikte, ik voelde hoe haar geest haar lichaam verliet, weg van alle pijn en verdriet.

en ik zag haar in de spiegel,
starend in de leegte,
de leegte van mezelf,
ik verdiende niet beter.

rustig aan :grin:

Leuk voor je.

Stop maar weer.

lol, laughing out loud.

Hoeveel komen er nog :"D