Lieve meiden,
Ik heb DRINGEND jullie hulp nodig!!!
Het zit zo ik ben nog steeds hopeloos verliefd op me ex omdat hij met andere meiden zoende.
En ik probeer hem te vergeten al een hele maand lang en gisteren zat ik vol zelfvertrouwen en wist dat ik echt over hem was, maar dat had ik mis!
Ik sprak hem vandaag nog ik zie hem elke dag op school en plotseling zaten mijn lippen op die van hem.
Echt ik had zo afgesproken dat ik hem NOOIT meer een kus zou geven als hij er om vroeg, en toen waren we aan ‘t praten toen zei hij:’’ Krijg ik nog een kus van je?!’’
En ik zei:’’ moet je komen!’’ oow ik voelde me zo stom, maar ik kon geen nee zeggen I don’t know why maar het is verschrikkelijk, oke je wilt niet weten hoe mega blij ik was but ik moest hem vergeten maar het lukt zo moeilijk.
En vandaag heb ik hem wel 6x een kus gegeven ofzo
Het voelde zo fijn echt maar me beste vriendin herinnerd me telkens dat hij met een ander gezoend heeft en een ander hem gepijpt heeft.
Maar wat is het nou vorig jaar was ik zo in love toen ik hem voor het eerst zag de 1e schooldag dat ik nieuw op die school kwam sprong hij er in mijn ogen al uit en tja ik ben telkens over hem gaan denken en toen tja… ik ben nu nog steeds stapel verliefd op hem terwijl ik dat niet wil!
Ik heb 3x met hem gehad 2x serieus 1x niet bepaald serieus.
En elke x blijf ik hem maar kansen geven zo stom van me :C
Mensen ik heb advies nodig, wat moet ik doen om hem te vergeten?
Liefst!