En ik blijf hem maar...

Lieve meiden,

Ik heb DRINGEND jullie hulp nodig!!!
Het zit zo ik ben nog steeds hopeloos verliefd op me ex omdat hij met andere meiden zoende.
En ik probeer hem te vergeten al een hele maand lang en gisteren zat ik vol zelfvertrouwen en wist dat ik echt over hem was, maar dat had ik mis!

Ik sprak hem vandaag nog ik zie hem elke dag op school en plotseling zaten mijn lippen op die van hem.
Echt ik had zo afgesproken dat ik hem NOOIT meer een kus zou geven als hij er om vroeg, en toen waren we aan ‘t praten toen zei hij:’’ Krijg ik nog een kus van je?!’’
En ik zei:’’ moet je komen!’’ oow ik voelde me zo stom, maar ik kon geen nee zeggen I don’t know why maar het is verschrikkelijk, oke je wilt niet weten hoe mega blij ik was but ik moest hem vergeten maar het lukt zo moeilijk.
En vandaag heb ik hem wel 6x een kus gegeven ofzo :flushed:
Het voelde zo fijn echt maar me beste vriendin herinnerd me telkens dat hij met een ander gezoend heeft en een ander hem gepijpt heeft.
Maar wat is het nou vorig jaar was ik zo in love toen ik hem voor het eerst zag de 1e schooldag dat ik nieuw op die school kwam sprong hij er in mijn ogen al uit en tja ik ben telkens over hem gaan denken en toen tja… ik ben nu nog steeds stapel verliefd op hem terwijl ik dat niet wil!
Ik heb 3x met hem gehad 2x serieus 1x niet bepaald serieus.
En elke x blijf ik hem maar kansen geven zo stom van me :C

Mensen ik heb advies nodig, wat moet ik doen om hem te vergeten?

Liefst!

Nodbody can help me :C ?

je hebt dit 10 minuten geleden geopend… niet meteen verwachten dat mensen als vliegen op stroop op je verhaal afkomen.

en ik ga het nu voor je lezen en vul daarna t stukje voor je aan

edit: dat hij vreemd is gegaan zou genoeg moeten zijn om niets meer met hem te willen. als het bij een kusje was gebleven met dat meisje, mua zou te vergeven zijn. maar hij heeft zich laten pijpen door haar terwijl hij iets met jou had en dat wist. het heeft 3 keer niet meer gewerkt dus de drie keer is scheepsrecht regel geldt al niet meer. ik zou hem echt vergeten want je verdient beter. denk maar aan het feit dat hij zich heeft laten pijpen door een ander meisje elke keer als je hem ziet. ook geen kusjes meer geven. roep desnoods naar hem: “tsja, ik ben niet degene die het heeft verpest.” want echt je verdient beter.

Was jij dat meisje waarvan haar ex haar pas leuk zou gaan vinden als ze zou afvallen?

In ieder geval, volgensmij is het niet zo’n leuke kerel. Er zijn genoeg anderen. Ik weet dat het moeilijk is om iemand te vergeten, maar wil hem a.u.b niet terug. Het is gok, maar ik denk dat hij nooit helemaal bij je terug wil of helemaal trouw zal blijven. Dus… Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou uitgaan met vriendinnen waar je hem niet tegenkomt, of anders iets anders gezelligs met vriendinnen gaan doen. Verwijder alle muziek die je aan hem doet denken, zorg ervoor dat je hem niet op FB tegenkomt (ik heb mijn ex-scharrel verwijderd als vriend omdat ik zijn smoel niet telkens op mijn eigen profiel in die vrienden-vakjes tegen wilde komen, en al helemaal niet berichten waarin hij praat over het nakomen van doelen die wíj samen hadden, maar nu helemaal bereikt zijn door de geweldige support van zijn ‘lief’). Gewoon weg ermee. En op school moet je hem maar even niet al te vaak spreken, of anders zo kortaf mogelijk. Dan wordt het voor hem ook duidelijk.

Sorry :blush:

Uhm jha ik ben dat meisje :blush:

“ik ben nog steeds hopeloos verliefd op me ex omdat hij met andere meiden zoende.”

Hello, waar is de logica gebleven? Dus een boy die veel wijven aflebberd is love material?

nee ik sorry dat ik zo reageerde. beetje een zware dag gehad, had het niet op jou af moeten reageren

Agh is niet erg hoor, heb ik ook wel eens (:

@animalforever; jha ik snap wat je bedoel maar egt ik weet niet wat ik heb, elke x is het hij er was een leuke jonge waar ik nog al goed mee kon opschietten en hij beschermde me echt enzo maar goed elke x dacht ik aan hem en hij heeft ondertussen ook in onze relatie gestoken en toch blijf ik voor hem kiezen want ik heb al 3x met hem gehad egt stom van me!

@mphor; jha ik weet maar toch blijf ik elke x antwoorden ook op facebook uff stupid me :S

Gewoon geen contact meer met hem zoeken? Kan hij je ook niet om een kus vragen.
Wat een sukkel. Beetje andere meiden zoenen terwijl hij met een ander heeft. Bah.

wat een player. hij is je niet waard, je verdient veel beter!

Ja hoe krijg ik het voor elkaar om ook zo over hem te denken ?

haha je bent verliefd op iemand omdat hij met anderen zoende? Apart ja ;o
En je zit in de kantine en opeens zitten je lippen op die van hem, ook gek, zal je maar gebeuren opeens.

HO WACHT.
Jij hebt een vriend, nog nooit met hem gezoend en hij laat zich pijpen door een ander meisje?
Hoe oud is jouw vriend dan

Bah.

Waar gaat het toch heen dat meisjes pas inzien dat ze stront in hun ogen hebben, wanneer het mosterd naar de maaltijd is :pensive:’’

Ja, zo was ik vroeger ook. Maar nu weet ik wel beter, hoop ik.

ahahahahahaha.

Dit is echt precies wat ik meteen dacht ja hahahaha

Urgh…
Forget him, and move on.

ik zou boos worden als mijn domme ex zou vragen om een kus. dat pik je toch niet laat staan dat je het doet. zo houd hij jou in zijn macht. ga gewoon even niet met hem om want als vrienden verder gaan lukt blijkbaar nog niet.
als je een zwak moment hebt denk er dan aan wat hij jou heeft aan gedaan. en het is zo vaak aan en uit geweest. dat is vast ook niet voor niks.

nuff said. :slightly_smiling_face: