En, geslaagd of gezakt?!

Heej,
Nou hier de spannende vraag; ben je geslaagd of gezakt! En hoe voel je je nu, en wat zijn je plannen voor komende dagen/weken! Tell me about it!
Ikzelf hoor morgen tussen 4 en 5 of k geslaagd ben!
Sterkte iedereen! Liefss,

ik hoor vandaag, na 4 uur of ik geslaagd ben =|. Ik dacht van wel, maar nu begin ik toch wel te twijfelen, en heb liever dat vandaag om is XD.

khoor het morgen pas, zenuwslopend!!!

Ik hoor het morgen tussen 4 en 5 :s lekkere tijd, maargoed. Ik hoop dat ik geslaagd ben.

morgen tussen 3 en 4…

Marss, wij zijn gewoon dik geslaagd :grinning:

oohh… ik hoor het ook pas vanmiddag na 4 uur… !!
daarna zet ik het hier wel op … :wink:

Hope so meiss:) We zullen morgen zien;) Hopelijk tot morgen om half 7 op schooltje;) haha:) Xx(L)

Krijg het morgenavond te horen, vet laat pas waarschijnlijk want om 6 uur hebben ze de eindvergadering die een uur of langer duurt :S maaaarr gelukkig moet ik tot 6 uur werken en heb ik dus wat afleiding & moet ik de dag door zien te komen :wink:

vandaaag tussen 3 en 5 kun je gebeld worden… :thinking:
Suc6 iedreen hierrr :slightly_smiling_face:

ik hoor het tusse 3en 4 vandaag ik ben op van de zenuwen :s maarjhaa goodluck iedereen hier:D we kunnen het wel :slightly_smiling_face:

haha; ik morgen. K weet eig niet hoe laat moetk nog even nakyekn ghehe.

Vandaag krijgt alleen vmbo uitslag of niet? En morgen havo en vwo. Toch?:stuck_out_tongue:

krijg m vrijdag pas :wink:

Oja; doe havo :stuck_out_tongue:

Ik weet zeker dat jullie allemaal geslaagd zijn!! ( Ik ken jullie niet eens maarja beetje motivatie:P) Allemaal gefeliciteerd voor degene die geslaagd zijn!!

Mn vriendinnen zijn geslaaagd! Hebben net uitslag, doen VMBO :slightly_smiling_face:

IK BEN GESLAAGD!!!

GEFELICITEERD :upside_down_face:

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd !!!