En dan zie je hem weer..

Oke en dan denk je over je ex heen te zijn maar dan zie je hem weer…
Ik zag mijn ex dus zaterdag opstap. Ik zag hem van de achterkant maar ik had eigenlijk niet zo’n zin in hem. Maar aangezien ik ruzie had met mijn sjaal riep werd ik nogal boos en dat hoorde die haha. Dus hij draaide om en ik keek hem aan. Serieus alles om me heen ging ineens weg leek het wel haha. Dus ik ik zei heee. en hij glimlachte naar me en zei ook hee. Hij keek echt heel raar, zijn ogen werden best groot, heel verbaasd ofzo dat die me weer zag.
Komt me vriendin (die ook op hem verliefd was) er ondertussen aangerent begint ze kei hyper te doen. Dus ik dacht ik loop ook maar even naar hem toe. Hij deed nogal ongemakkelijk en keek naar mij terwijl mijn vriendin verhalen tegen hem aan het rattelen was, die hem totaal niet intresseerde. Ik zat maar een beetje met mijn sjaal te kloten en ondertussen keek ik hem aan. Maar ik liep weg en hij vervolgens ook. Toen keek ik hem nog even na en toen draaide die om en glimlachte die naar me en zwaaide hij.

Ik heb nu denk ik weer een beetje een zwak voor hem, en we hadden elkaar 2 maanden niet meer gezien. We hebben het samen uitgemaakt maar dat kwam omdat ik niet met hem om mocht gaan van mijn vader (wat nu wel mag), dus het is nooit echt afgesloten zegmaar. Hij krijgt best veel aandacht van meisjes. Maar zou ik nu tegen hem gaan praten op msn ofniet? Of wat moet ik doen want ik vind hem eigenlijk nog steeds leuk. Maar ik denk van als hij toch zoveel aandacht van meisjes krijgt zit hij echt niet er op te wachten dat ik weer tegen hem ga praten…

Ik durf ook eigenlijk niet tegen hem te gaan praten. Dus ik had bedacht als ik nou ‘perongeluk’ op zijn cam druk. en dan zegt oh oeps sorry foute knopje. En dan gewoon kijken wat die zegt en dan merk ik vanzelf wel of die nog veder wil praten met mij. Of is dat een vreselijk dom idee? :pensive:

Met die cam:
niet doen.
Denk ik dan,
maar ga gewoon tegen um praten op msn. Het mag nu wel van je vader, dus waarom zou je je kans niet nemen?

Ik vind het wel een goed idee,
kun je gelijk een beetje merken of hij jou ook nog leuk vind!
Succes :grinning:

nahhh gewoon iets zeggen van: hee! wat leuk dat ik je weer zag! of etc.
maar leuk dat je weer een zwak hebt :grinning: (hoop ik haha!)
succcces

Gewoon tegen hem praten vraag of hij het leuk heeft gehad?!
En dat van cam gebeuren is best wel zielig’X’D

Hahaha, ja maar ik dacht van ja dat kan gewoon perongeluk gebeuren van die cam. :stuck_out_tongue: Maar het is aan de ene kant wel een beetje zielig door de achterliggende gedachten haha. xD
Maar ik durf gewoon aan de ene kant niet tegen hem te praten, omdat ik bang bent dat die denkt van huh waarom praat jij na 2 maanden met mij… ik heb echt geen zin in jou…
dus toen dacht ik door die cam weet ik dan wel als die dan nog praat of die zin heeft om met mij te praten… :stuck_out_tongue:

Gewoon tegen hem praten! je merkt snel genoeg of hij interesse heeft ja of nee.
En van die cam, zou ik niet doen ^^

Idd
hoelang had je met hem

ik zou inderdaad gewoon beginnen over dat je het leuk vind dat je hem laatst weer zag en hoe het met hem gaat enzo…

vraag gewoon of hij verder nog een leuke avond had gehad xD

Ik denk dat hij eerder zou denken "huh, heeft ze nou al heel de tijd een gesprek met me open staan waarin ze niets zegt?

idd

maar je blijft altijd een zwak voor je ex houden

Haha, serieus ik durf echt niet tegen hem te gaan praten. ja ik ben echt erg. (A) maar van die cam doe ik dan inderdaad maar niet.
Ik had niet zolang met hem omdat het gewoon niet werkte vanwege mijn vader.
maar ik weet ook niet of die nu een vriendin heeft.