En bij jongens...

Ik vroeg me af hoe een meisje een jongen kan betasten? Ik weet natuurlijk van mezelf waar ik het lekker vind maar is het niet raar om bij een jongens aan zijn kont te zitten?

:")

Nee, dit is niet raar.

Misschien heeft hij wel lekkere menboobs. :smirk:

Betasten klinkt wel een beetje fout…

Bedoel je als je gezellig op de bank zit te zoenen of tijdens ‘de daad’?
De jongens met wie ik heb gedate vonden het iig tijdens zoenen fijn als ik hun nek of rug streelde, dat soort ongein. Ik denk dat het wel gewoon instinctief gaat.

ik zet altijd mijn nagels in zn kont of rug hahaha XD

thanks ik zal wel op mijn instincten af… betasten klinkt inderdaad wel een beetje fout

Meestal vinden zij ongeveer hetzelfde fijn als wat je zelf fijn vindt. Beetje over zn rug strelen etc. Echt geen extreme dingen ofzo :cold_sweat:

In z’n nek zoenen of bij z’n oor.

Ach, dat meisje kan toch gewoon haar vragen stellen.

Omdat ze misschien beetje onzeker en nieuwsgierig is.

Gewoon een beetje op je gevoel afgaan, ik vroeg me dat eerst ook af, maar dan kom je echt vanzelf wel achter. Desnoods ga je gewoon zeggen ; ‘ik ga wat dingen proberen’ en dan zie je wel wat hij leuk vindt haha.

Goed idee, laten we het forum sluiten, alles is toch al te vinden op google, Good idea

NOT

Lekkaaaah

Nee even serieus: dat merk je vanzelf wel :slightly_smiling_face: Ieder mens is anders dus iedere zoen/sekspartner. Dat is een leerproces.

huh aan z’n kont is wel een rare vraag