Empire of the sun

heey
ik was laatst in de supermarkt en zag het album van empire of the sun-walking on a dream in de aanbieding staan. Thuis ging ik naar enkele liedjes luisteren op pc en ze hebben echt goede muziek. Mijn vraag is; wat vinden jullie van hun muziekstijl?

X

Ik vind ze best leuk.

Dubbelpost .

en welk liedje vind je het beste? ik persoonlijk tiger by my side.

Hmm, ik vind ze allemaal wel leuk om gewoon te luisteren, ik vind niet echt een liedje het beste. Ze lijken zo op elkaar :’)

ja idd, kheb hun liedjes 3-4 keer moeten luisteren om er een onderscheid in te vinden ^

I love them!!!
Jammer dat ze nauwelijks concerten geven ): . Wel raar dat die Nick (die niet blonde) niet in de laatste 2 clips zit en ook niet op concerten speelde de laatste tijd : /

Het ligt trouwens echt aan in wat voor een mood ik ben welk liedje ik het leukst vind. Ik vind ze allemaal leuk (: . Vooral de singles, Country, Delta Bay, the World oh ik weet het niet hehe

aaaaaaah ik hoorde vandaag dat nummer walking on a dream en ik dacht steeds ik ken dit nummer maar hoe heet het steeds maar ik kon de tekst niet verstaan…
nou gevonden dus!

Hun zijn leuk!
Walking on a dream en we are the people heel leuk van hun

mee eens,
vind we are the people wel echt het beste nummer!!

Ik vind alleen walking on a dream leuk voor af en toe tussendoor.

ja die niet-blonde speelt niet meer mee in de clips, ik heb ergens gelezen dat die een eigen band wil opstarten ofzo. Ze hebben nu ook clips van ‘without you’, ‘half mast’ en ‘standing on the shore’.