Emotionele Geluk

Toen ik afgelopen mei naar school fietste, om proefexamens te maken denk ik? Maar het was zó prachtig weer, en zo lekker fietsen, en de muziek die ik luisterde en oh <3

toen een van mijn droomwensen werd vervuld, met dolfijnen zwemmen, vlak na een heel zware tijd vol ziekenhuisbezoeken. ze hadden net mijn tumor verwijderd, na 2 operaties, 3 ziekenhuisopnames en heel veel vervelende onderzoeken. en toen op vakantie, ik stapte het water met dolfijnen in, en kreeg een totale rust over me heen, alle narigheid gleed als het ware van mn schouders.

heey, lovefighter dat is zo herkenbaar voor mij beste vriendin van mij komt ook uit Iran en zij had ook het zelfde als jij maar bij haar ging het om haar vader dat was ook haar emotionle geluk zij kon ook niet geloven dat ze na al die jaren haar vader zo zien was echt mooi moment ik was er bij
x

Dat ik heel gelukkig en blij ben met mijn vriend, daar huil ik weleens om.

nee!! dan is de hele feelgood-vibe van dit topic weg:P maak dan een nieuw topic over emotioneel ongeluk

toen m’n broertje geboren werd.

Toen ik afegelopen vrijdag op de fiets zat, en mijn vriend naast me fietste. Toen zei ik: Ik vind het eigenlijk nog moeilijk te geloven…
Hij zo: Dat je ouders je nu een stuk makkelijker laten gaan?
Ik: Nee… dat er iemand echt zo lief voor me is… [Hij dus] Omdat hij altijd vanalles voor me doet. En toen pakte hij mn hand.<3

Hehe, misschien beetje kwijlerig, maar voor mij was dat emotioneel geluk.

ik vind helemaal niet kwijlerig dat kan toch dat je toen had beseft hoe goed julie samen haden dat is gewoon moment van besef :

Dankje=) nouja, het heeft vooral betekenis omdat ik eigenlijk keihard ben: ‘‘heb niemand nodig, kan het zelf’’ dat soort dingen, maar hij is gewoon zó lief <3 [ook al hebben we nog maar 2 en halve week. Maar dat gaat zeker meer worden ^^]

you Are welcome ! :grinning:

Ik ben vandaag heel vrolijk :grinning:

• Lekker weer
  • Weinig hw
  • Een 10 voor WISKUNDE
  • Straks eventjes winkelen
  • Nieuwe kamer is bijna af
  • Babyhamsters zijn geboren