Emotionele Geluk

Vertel wat is jou Emotionele geluk moment dat je zou blij was waar de tranen kwamen. moment van geluk dat al je emoties naar boven kwamen.
Mij moment van geluk was toen het goed kwam tussen mij en beste vriendin na een lange ruzie

X Ciao

mijn geluk kwam toen ik eindelijk durfte te vertellen wat er thuis bij mij aan de hand was(nogal veel problemen gehad) . want iedereen deed nogal vaag tegen me omdat ik opeens heel afstandelijk was. dus dat was wel emotioneel geluk :slightly_smiling_face:

toen ik me oma
heel lang niet gezien
had en toen daarna weer wel!
x

Dat zijn echt mooie momenten die je nooit vergeet

Zomaar op een avond toen ik terugfietste van het oppassen. Ik voelde me toen zó gelukkig :].

Toen ik verkering had met een jongen… & me ouders waren er tegen… en daarna zei me ma dat ze het accepteerde kon ik het wel uitgillen van geluk :grinning:

Jaag het geluk niet achterna, maar besef dat je het al hebt.
Dit zegt mij oma altijd wel lief
MAAR VErtel iedereen heef ze wel emotionele geluk ! :ok_woman:

toen ik me een keer heel rot/eenzaam/verdrietig voelde, terwijl ik totaal niet eenzaam ben, maar ik lag gewoon triest op mijn bed;
En toen kreeg ik een smsje van een vriendin, waarin ze vroeg hoe t ging, en dat we gauw weer wat moesten afspreken. En ik helemaal gelukkig, dat er iemand aan me dacht, enzo, haha. Ik vond t gewoon super lief!

mag je ook je emotionele ongeluk vertellen?

nee

emotioneel geluk wat je bij blijf die je nooit vergeet
MEER UP !

Soms als ik me kut voel en weer moeilijk vind om te praten (zit ook met nogal veel) en ik erachter kom dat mijn beste vriendin & beste vriend eigenlijk er altijd voor mij zijn, me altijd snappen. En dat ik eigenlijk met hun wél kan praten.

ja

aaah! dat heb ik ook, dat je ineens, zomaar je heeel gelukkig voelt <3.

precies hetzelfde hier, ze zijn er altijd voor me
echt altijd
Dus zal ik er altijd voor hun zijn, en ben ik er altijd voor hun geweest

Toen me vriend een gedichtje voor me geschreven had. Ik kon nog net de eerste zin lezen, daarna zag ik niks meer van de tranen. Ik voelde me toen zo gelukkig.

Gisteravond.
Mn vader tilde me naar bed.
Toen voelde ik me echt gelukkig, ondanks mn enorme hoofdpijn.
(hersenschudding :pensive:)

Toen ik mijn moeder eindelijk weer zag… heel verhaal

Toen ik mn familie na 14 jaar weer zag.
(Ze wonen in Iran en door enkele omstandigheden konden we er nooit heen)