emotioneel

heee.

Ik zit met een probleem. Ik ben de laatste tijd heel erg gevoelig en emotioneel, als er iets niet leuks gebeurd, voel ik me veel meer/sneller/langer kut dan eerst. Ik moet ook heel veel huilen, om dingen waar ik een tijdje geleden niet om zou moeten huilen… ik vind dit heel erg vervelend want dit wil ik helemaal niet. het ik gewoon overdreven, maar toch voelt het zo. en dan denk ik wel: hier hoef je je niet zo kut om te voelen, er zijn ergere dingen. maar dat voel ik me wel een tijdje verdrietig. ik huil bijna elke dag. het zou door de pil komen, maar ik slik al een jaar de pil en het begint nu ineens pas… ik wil en kan dit niet meer zo, want word er zo moe en ongelukkig van
ik hoop dat iemand tips heeft

xxxx

Heb je iemand met wie je kan praten? Want praten lucht op. (:
En je mag/kan me altijd noten. Als je wil praten. (;

jaa ik praat veel met mijn vriend en mijn zus. maar het zijn hele stomme dingen, zoals als mijn vriend savonds uit gaat, dan begin ik soms gewoon te huilen… paar maanden geleden was dit niet zo…
dankjewel! :slightly_smiling_face:

Maar dat is inderdaad wel apart… (Niet gemeen bedoeld ofzo hoor! )
En er is helemaal niks veranderd waardoor je emotioneler bent geworden?

ìk vind het zelf ook raar, dat ik me aanstel maarja het gaat helemaal vanzelf.

nee niet dat ik kan bedenken …

wat vervlend voor je ! hij weet dus hoe je je voelt? dan kan hij je gerust stellen en zich een beetje aanpassen. misschien is het onzekerheid?

Eet je gezond? slaap je goed? is het niet de puberteit?

Allemaal dingen waardoor je prikkelbaar wordt. Als je om wat voor reden dan ook niet goed in je vel zit wordt je sneller emotioneel. Helemaal niet raar. Ik ben er zelf héel gevoelig voor. Door je pil komt het niet zoals je zegt, ben je niet gewisseld van pil? al is het maar een andere samenstelling in dezelfde pil, en slik je hem consequent? of moet je ongesteld worden? Kan er allemaal mee te maken hebben.

nou ik eet niet echt gezond maar dat doe ik echt al een paar jaar niet meer. ik slaap juist beter dan normaal en zit al een paar jaar in de puberteit…
nee heb dezelfde pil en moet ook niet ongesteld worden, en heb het al zo’n anderhalve maand…

en ja aan me vriend kan ik alles kwijt en hij helpt en troost me dan, maar hij weet ook niet waardoor het kan komen en hoe ik het kan verhelpen …

hm, ben je verder niet gestresst of zit je ergens mee? Net weer met het nieuwe schooljaar begonnen wat een verandering is na de vakantie en dus weer even aan moet wennen? of werk, hetzelfde verhaal? kan echt vanalles zijn, maak je niet druk (:

Misschien zit er gewoon een winterdipje aan te komen, omdat nu het weer wat slechter wordt, hebben veel mensen last van maar dat zou wel wat vroeg zijn.

Het enige wat je kan doen is goed eten en slapen en evt. wat supplementen/vitaminen pakken