Emoties

@anouckhoi, ja ik heb dit ook via school aangeboden gekregen. nouja via de maatschappelijk werkster op school en daarvan weer van centrum jeugd en gezin in mijn woonplaats. maar ik hoop dat je gelijk het en dat het echt ook zal helpen :slightly_smiling_face:

vandaag had ik het weer. ik had een gesprek met een mevrouw om toegelaten te worden tot die school, begin in opeens te huilen terwijl ik niet eens wist waarom ik aan het huilen was… :s

Schrijf eens wat op over jezelf. Een soort mini autobiofrafie over jezelf.
Hoe beter je je zelf leert kennen hoe beter ik denk dat je je emoties kan handelen

Och , dat heb ik dus ook echt altijd.
Zit ik bij de mentor vraagt die gewoon hoe het gaat , begin ik ineens te huilen xd
Of , ik was vandaag heel ziek ( kotsen enzo ) en toen was ik bij die vrouw die me ziek melden , zegt ze: Ja probeer het nog een keer.
Serieus ik had de tranen in me ogen enzo ( ik snap ook niet waarom ik niet naar huis mog hoor :S )

sorry heb geen tips maar sterkte

sorry heb geen tips maar sterkte

Misschien kun je het eerst zelf gaan onderzoeken waarom je die dingen niet ‘leuk’ vindt,
En daarna kan je het ook eerst proberen aan een goede vriendin te vertellen of aan je ouders?
Het lijkt me wel erg lastig, sterkte er mee :]

pff vandaag had ik er alwéér last van… vond er echt gek van :frowning_face:
het lijkt wel als iemand iets liefs zegt (of goed bedoeld, laat merken dat diegene om mij geeft) ik begin te huilen. maar ook wel bij andere dingen waarvan ik het niet erg vind dat iemand het weet maar ik dan tóch begin te huilen als ik het zeg.

@Rosesforguns, ja dat heb ik ook gedaan uitzoeken wat ik leuk eraan vond en wat niet (heb er ook hulp bij gehad) en ben ook op mn gevoel afgegaan met de beslissing die ik toen heb genomen en daar ben ik ook wel redelijk blij mee.

Misschien heb je verdriet opgekropt en komt het er metteen uit als iemand iets vraagt wat een beetje inde buurt van je gevoel komt.
Dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden, heel fijn=]
Ik denk dat vooral praten met mensen er over en over problemen helpt.
good luck

dankjewel! :slightly_smiling_face:

Nog meer tips? ^^