Emo's

Hoi !

er was bij ons laats een discussie op school.
alle emo’s snijden zichzelf daarom luisteren ze ook naar die muziek
en kleden ze zich zo.
nou was mijn vraag, is dit waar of niet ? en waarom wel/niet… ?

Liefs, Marye

Waarom zo vooroordelen ?

Jonge Sommige emo`s doen dat , maar sommige niet dus

nee, dat vind ik onzin

Ik denk niet dat er echt emo’s bestaan. Maar het zijn meer pubers die in de puberteit zitten en zichtzelf nog moeten ontplooien en dit een soort ‘‘tussenfase’’ is.

tuurlijk snijden emo’s zichzelf niet. naja sommige, maar dat is niet echt boeiend weetje. dat zjn aandachttrekkers, omdat ze denken dat het emo is. emo is gewoon een bepaalde kledingstijl.

emo staar voor emotional en omdat wel allemaal emotioneel zijn zijn we eigenlijk allemaal emo -als je het zo bekijkt-
Maar eigenlijk is emo afgeleid van de muziekstijl

Jaaa. maarjaaa. ik vind het stom dat ze dat zeggen. Want er zijn ook mensen die niet emo zijn die zich snijden. Dus.

ik vind emo in het algemeen onzin.

niet iedereen die emo is snijd zich hoor!

Ze noemen mij op school allemaal ‘emo’. Maar wat is überhaupt de betekenis van het begrip ‘emo’? Want er zijn zoveel vooroordelen over, zoals dus dat snijden. Misschien doen sommige emo’s het, maar niet alle emo’s! En 't is ook niet zo dat als iemand snijdt diegene meteen emo is. Dus het klopt niet wat ze zeggen :wink:!

emo’s :nauseated_face:

Nou… volgens mij zijn de mensen die aan automutilatie doen(zelfbeschadiging; snijden, haren uittrekken, zichzelf branden) meestal geen emo, ja ze zijn emotioneel, maar ze dragen die kleding niet, luisteren niet naar die muziek. En het is echt onzin om te denken dat als je je snijdt, je je meteen zo gaat kleden, dat is dus echt de grootste onzin ooit. Ja natuurlijk zijn er emo’s die zich snijden, maar er zijn ook hiphop-gastjes die dat doen.

helemaal mee eens.

tuurliijk niiet.
emo iis een klediing stijl, en muziiek scene.

Emo

Eentonig
Modebeeld
Onorgineel :slightly_smiling_face:

ja ik zei dus ook al dat heus niet alle emo’s zich snijden en dat mensen met andere kleding dat ook wel doen. en toen ging die dat opzoeken op zo’n site en daar stond van dat dat snijden erbij hoorde. dat vond ik nogal dom :s.

maar wat betekend emo eigenlijk ?

Emo: Een muziekstijl afgeleid van Hardcore, maar dan met ‘emotionele’ teksten.
Tis dus geen kledingstijl of een leefstijl of whatever. De massa heeft er weer iets van gemaakt zegmaar. Blugh.

XD