Emo/scene haar knippen

heey ik mag over paar dagjes emo / sene haar laten knippen alleen waar!!! Ik durf de kinki kapper niet ;3 en ik mag het niet zelf laten knippen en wat voor fotos kan ik het beste laten zien ? ;o misschien is deze forum vraag eeder gevraagt maar vast bog van 2 jaar geleden ofzo ;3 maar ja hehe ^^

Wat…
Bestaat emo/scene nog?

Laat gewoon een schuine pony knippen, touperen, haarlak erin en tada

Je kunt het beste naar een goeie kapper gaan laat Een foto zien van zij voor en achter kant
En vraag om een emo look of emo bangs wat je ook wilt zeggen

Hou er rekening mee dat veel scene kapsels gewoon korte kapsels zijn maar dan met extensions er bij in.

Ik was altijd een verdrietig emo kindje want mijn haar werd nooit zo als dat van alle bekende scene queens.

Dat haar is ook zo moeilijk om te krijgen :c maar hun hebben dat haar dan ook al kei lang :scream:

Nou tegenwoordig niet meer hoor

Heel soms spot ik nog een verdwaalde emo. Dan vraag ik me oprecht af of ik toevallig wakker ben geworden in 2009.

Maar hey you do you.
Waarom ga je niet naar kinki trouwens? Een vriendin van mij zit daar altijd model en haar haar is nooit verkeerd gegaan.

vgm moet je ook de bovenste laag redelijk kort laten knippen

Ja maar dat is scene haar dan toch

Dit is confusing. Want emo & Scene is compleet anders

ja ik neem aan dat ts scene haar bedoelt?
want emo haar is gewoon zwart, lang en een pony tot aan je bovenlip.

http://images.sodahead.com/polls/001174317/scene-hair-awesome-want-it-22953584170_xlarge.jpeg

dit dus

Story of my jeugd

Dus dan neem je over 5 jaar Ombre?

Nee oke.
Vaak hebben zulke mensen vrij kort haar in heeeeel veel laagjes en daaronder clip in extensions.
Zo lijkt het alsof ze heel veel haar hebben met veel volume, maar de helft is dan dus nep.

Omg scene queens, wat een nostalgie. Ik was groot fan van Audrey Kitching en Kiki Kannibal ofzo, hele agenda volgeplakt met foto’s en zelf was ik gewoon, blond en braaf :stuck_out_tongue:

Kiki ^

Ik lach zo hard. Dat van mij was dan blond. Alleen mijn pony kwam echt tot onder aan mijn neus man.

Ik ga gelijk op een vriendin haar Facebook kijken of ik die foto nog heb

FUCK AUDREY KITCHING JA
Ik moest ooit bij kunst mijn ‘‘voorbeeld’’ na maken met klei. Dus een persoon kiezen en dan dat hoofd na maken. Had ik Audrey Kitching gemaakt. Haar roze geverfd. Nep piercing in haar neus gepropt.

Foto er van gemaakt en naar haar getwitterd. HELEMAAL trots want ze gaf een reactie in de trant van ‘‘This is so awesome!’’

ik was zo sad omdat ik geen raccoon strepen in mijn haar mocht man.

Ik had een coontail! Welke kleur koos ik… Fucking groen. Iedereen vroeg of ik schimmel in mijn haar had.

haha zo’n meisje op mijn middelbare had wel een zwart witte coon maar ze had het gedaan met kleurspoeling ofzo dus na een tijdje was het zo’n rare grijze massa :stuck_out_tongue:

hahaha dat is echt cool, en nu wil ik je foto zien :stuck_out_tongue:

Maar OT: TS, ga je ook een coon doen dan?

Ik lach :’)

Ik had ‘gewoon’ emo haar, maar het was eigenlijk best wel tof