'Emo make up' Topic x

Heee iedereen,
Ik ben zegmaar mijn kledingstyl aan het veranderen,
In 'Emo achtig zegmaar,
Als ik op google intyp Emo make up,
Krijg ik echt super mooie voorbeelden,
MAAR HET LUKT ME GEWOON NIET :flushed: :flushed:

Willen jullie me helpen :slightly_smiling_face:
xx

topic voor voorbeelden,
tips,
advies
enz.

ew…

emo is zoooo 2008

Dit topic wordt straks overspoelt met kut reacties. Zucht.

Maakt me niet uit, ik vind het nogsteeds super mooi !

Eww…
Jij bent nog ouder…

Doe is ff niet zo kinderachtig pff…

Als dit serieus is, ik denk dat er wel genoeg voorbeelden zijn op youtube! En anders moet je er gewoon “tutorial” achter typen? :slightly_smiling_face:

Post anders wat foto’s van wat jij mooi vind, dan kan men je misschien wat specifieker helpen? :slightly_smiling_face:

Ik vraag niet of het van 2008 komt,
IK VRAAG TIPS x

Zoiets? (:

Anyway… Ik denk dat als je op Youtube ‘emo/scene make-up tutorial’ intypt, je verder komt dan hier. Good luck!

Youtube heeft veel tutorials!

Youtube tutorials inderdaad.

SORRY EMILY <3

Gelukkig wel ja. Het zou wat zijn als ik 5 jaar oud was en op girlscene zat.

dat vind ik ook weer zo raar… “negatief effect op relaties met mensen”. haha, het is maar make up joh. wat boeit het of je iets meer zwart hebt dan in deze maatschappij geaccepteerd wordt. Bovendien hoef je ook mensen daar echt niet mee af te schrikken :’))))

@TS: Er is een algemeen make up topic. Bovendien kan je inderdaad op youtube heel veel vinden!

Sorry maar dit slaat echt nergens op. Het is maar make up, als mensen echt door make up worden afgeschrokken is er gewoon iets mis met die mensen (scheve zin).

Youtube idd en laat mensen niet zeggen wat je moet doen, omdat zij het niet mooi vinden. Slaat nergens op

+ het is gewoon lelijk en ik zou zoiets hebben van ‘dude met jou wil ik nog niet gezien worden’

:’)

YouTube

Als zij het mooi vind moet ze het gewoon doen. En dat sommige mensen om die reden niet op haar af zouden stappen zegt al veel over die mensen.

Whatevz :’)

Ik heb het dan ook wel over echt emo emo. Niet wat zwarte make-up en zwart haar :’)