Emo Haar

Ik zou graag een soort van emo haar willen (maar dan wat minder heftig) iemand tips hoe je dat doet?
Misschien zouden jullie plaatjes van je emohaar kunnen posten? :slightly_smiling_face:

(Even voor de duidelijkheid, ik ben geen emo en wil het ook niet worden, en ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar die topics liepen allemaal uit in discussies.)
X

teasen?

“emohaar” :grinning_face_with_smiling_eyes:.
En ik denk dat je hier echt wel een topic over kan vinden. Gewoon in korte laagjes laten knippen en dan touperen (of hoe je dat ook schrijft)…

youtube?
(:

touperen, extensions, veel laagjes, en op youtube zijn genoeg filmpjes te vinden :wink:

http://farm2.static.flick…1440262025_1bda83e5cb.jpg
dit is wat jah niet zo maar toch emo en ik wou het eerst ook maar dan moet ik het elke ochtend touperen en daar had ik geen zin nin:P

lijkt me wel een gedoe… zo vaak je haar moeten touperen (volgens mij is touperen toch echt de enige optie =S)

kijk in het scene trash topic ofzo (zoekfunctie)

http://www.youtube.com/watch?v=dNFI9bN-cNc

Ehm. Vet veel laagjes en dan touperen. Zoek gewoon op youtube.

Hier is een goeie site.

uhm sorry hoor, maar hoe makkelijk is het om “emo haar” te "creëren? Iedereen weet toch zeker wel hoe dat moet??

Ik niet :3

ik zou het zeker niet te vaak doen, of je moet heel veel crempjes in huis hebben om je haar te redden…

Heej ik wil ook graag zo’n kapsel, maar elke ochtend touperen…>.<
maar misschien krijg je het snel onder de knie, en is het binnen no-time klaar?:stuck_out_tongue:
ik zou het niet weten… maar op youtube zijn idd handige filmpjes!
suc6, xx.

Hahaha geweldig

Schuine pony, laagjes en een steiltang. Goed steilen, haar 's avonds in een staart en en er 's ochtends voorzichtig wat wax in doen zodat je volume krijgt (ipv het te touperen). Maar met wax kan het mss een beetje gaan krullen. Kan trouwens ook gewoon zonder volume,something like this

dat is best wel 'n mooi kapsel beter dan het ‘vogelnesten’ haar.

wat je maar emo haar noemt…