Emo haar

Heeey weet iemand hoe ik vol emo haar kan krijgen want wat ik ook probeer mn haar wordt niet vol en als ik het opborstel wordt het eventjes vol maar na paar minuten is het weer plat :rage: :rage:
Pleasee heeft iemand tips??

haarlak en touperen

Doe ik ook alleen glijd er weer uit -__-

Ja paar maar niet heel veel ofz

touperen met een tandenborstel helpt.

Oke thanxx

Zoveel mogelijk laagjes in laten knippen. Dan krijg je al meer volume van. Gebruik ook dingen zoals droogshampoo en volume poeder. Haar onderste boven föhnen. Goede stevige haarlak gebruiken bij het touperen. Een goede stevige haarlak kan je haar recht overeind laten staan voor een lange tijd, dus waarschijnlijk heb je niet de juiste haarlak.

Anders moet je toch overwegen om iets anders te nemen. Er zijn meer manier om een ‘emo’ kapsel te krijgen.

Oke thanxxxx

ik heb ze zelf nooit gekocht/geprobeerd maar sommige mensen gebruiken clip-in extensions
daar word je haar voller van schijnt het.
xx

Op youtube staan tutorials

Wat er vaak gedaan wordt is de bovenkant kort (dus gewoon tot je schouders of zo) en dan extensions aan de onderkant

Dit, en waar toupeer je het mee? Want met zn toupeerborsten of tandenborstel zet je meer volume dan met een kam.
Verder niet al te veel conditioner gebruiken, want dat zorgt ervoor dat je haar zwaar wordt. En je gaar stug maken, dus volume poeder, droogshampoo etc.
Succes!

Even off topic ik vind emo haar echt super mooi! Vooral als het zo fel blauw is ofzo :slightly_smiling_face:

Beschouw dit maar als en upje :slightly_smiling_face:

Er zijn genoeg emo/scene hair tutorials op youtube, misschien kan je daar even op kijken? Zwitsalpoeder in je haar strooien & daarna touperen helpt ook goed hoor (: en daarna gewoon haarlak inspuiten. En het is inderdaad belangrijk om laagjes te hebben in je haar, zo zakt het ook niet snel uit.

Laagjes laten knippen, touperen met haarspray of droogshampoo.

Staat volgens mij heel veel op YouTube/Google.
Heb het even voor je opgezocht :slightly_smiling_face:

Oke thanx :upside_down_face: die clipjes worden alleen beetje moeilijk want heb rood haar haha