Emmen

Haai!
Wie wonen er in Emmen?
ik ga in de zomervakantie naar emmen verhuizen, omdat ik bij mijn moeder ga wonen!
ik kom er nu al 2 jaar in de weekenden, maar ik ken daar helemaal niemand verder.
dus misschien hier mensen uit emmen? ik ga wss ook daar op school , maar dat is nog niet zeker.

xoxo.

up (:

ik woon niet in emmen,
maar ik ga er wel naar school (aa).

Ik woon er 20 minuutjes rijden vanaf.

upje dus :stuck_out_tongue:

welke school ? ;p

Ze hebben daar wel het slechtste ziekenhuis van Nederland :3

emmen is de bomb en zoooo slecht is dat ziekenhuis niet joh

ik ga naar drenthe college, aan de veldlaan.
ik doe opleiding verpleegkundige (:

en slecht ziekenhuis in emmen? dit is de eerste keer dat ik dat hoor :'o

dat ziekenhuis is stom, ze doen vast goede dingen maar mijn opa had kanker (het was weg) toen gingen ze jaar daarop foto’s maken, hadden ze de oude (dus van het jaar daarvoor, waar hij schoon was) bekeken! en toen bleek een maand terug de kanker vet erg teruggekomen te zijn en is hij 2 week terug overleden :frowning_face:
maar wel leuke stad verder hoor!

@ hoiikbenblond: emmen is een dorp… (officieel)

maargoed ik woon er, en ik vind het verschikkelijk… (noujah das lichtelijk overdreven) maargoed echt bruisend is het niet… uitgaan sucked echt hard daar en drentecollege nog harder… (tenminste dat hoor je van iedereen die daaropzit dus daar ga ik dan maar vanuit) zit zelf in groningen op school en kan niet wachten tot ik op kamers kan. (A)

maargoed je kan wel leuk op terrasje zitten en winkelen in emmn dus dat scheelt.

-

Ik woon er ook, gelukkig mag ik snel weg naar Groningen! Ik vind 't helemaal niks.

@ Lovegoodx . jaa, drenthe college sucked heel erg hard!
en @ hoiikbenblond . gecondoleerd!

ik vind emmen wel leuk om te winkelen ofzo. (:
ik woon er ongeveer halfuurtje vanaf. $

@Topicstarter:
welke shcool ga je heen dan??
(of heb ik daar overheen gleze?)

drenthe college , hagedoorn *nummer*
voor onderwijsassistent.
is de enigste die dat heeft, maar wel een pokke eind van mijn huis vandaan en het ziet er niet echt denderend uit. maar moet toch wat.

Ik woon in Emmen en het is opzich wel leuk maar niet geweldig spectaculair ofzo.
het winkelaanbod word wel steeds wat groter =)
en het drenthe college is helemaal niet zo slecht hoor, licht eraan welke opleiding je er doet. er is laatst een onderzoek gedaan naar scholen in het noorden en daarbij stond het alfa college ergens onderaan en het drenthe college niet. dusja.
wat voor opleiding doe je dan?

oh, ik lees het al.
maar onderwijsassistente is verhuist naar de veldlaan 2 in angelslo
ik weet niet waar je woont maar misschien is dat dichterbij!

oh echt waar! dat wist ik helemaal niet !
want vorig jaar was ik naar de opendag ervan in de hagedoorn…
ik woon in Parc Sandur =)
maakt niet uit dat het mischien net zo ver is, maar ik weet wel dat die in veldlaan mooier is, die ander vond ik helemaal niet prettig en had er ook geen zin in eigenlijk daardoor.

Hmm ja dan moet je wel driekwartier fietsen ongeveer…
Haha ja het is wel zo ja! dan heb je dus geluk :slightly_smiling_face:
maar op de veldlaan zit nu alle zorg dingen (sociaal agogisch werk, helpende zorg en welzijn en verpleegkunde)