Emergency bag

Heeii
Over een paar weken begint mijn school en ik wil graag een soort emergency bag maken. Bijvoorbeeld met een lipbalm, mascara, kam/borstel, elastiekjes, maandverband/tampons (ik ben nog niet ongesteld, maar als het gebeurt heb ik iets bij me) enzo. Hebben je nog ideeën? En als je het al hebt, heb jij het altijd in je tas of ligt het in je kluisje?
Xxx

ik heb altijd mijn ‘emergency bag’ zoals jij het zo mooi noemt haha, in mijn schooltas. Ik heb een vak aan de achterkant die ik verder niet gebruik, dus daar doe ik mijn tasje met maandverband in. Voor mijn lipstick heb ik een apart een vakje in de binnenkant van mijn tas. Verder niet veel bijzonders eigenlijk haha

Thanks! Ik ga het ook in mijn achterste vakje doen. Daar zit toch niks in :wink:

Ik heb ook zoiet, maar toch anders, dit heb ik er in:

• Maandverband/tampons
  • 2 euro (voor als ov kaart het niet doet)
  • Antibacteriële handgel
  • Vochtige doekjes voor je handen
  • Paracetamol
  • Elastiekje
    Ik heb hem niet echt voor school.

In mijn emergency bag zit;
Lipbalsem
Een mascara, meestal die ik de ochtend heb gebruikt.
tampons en maandverband
een haar elastiekje
desinfecteer gel
vochtige doekjes, kleine verpakking
blotting paper, voor als ik een glans effect op mijn hoofd krijg.
een blush to go van de hema
een lipgloss, meestal ook de kleur die ik in de ochtend op heb gedaan

Dan zit er verder in mijn tas nog een borstel, deo en een parfum flacon meestal ook weer dezelfde als ik in de ochtend op heb gedaan. Ik het het emergency tasje altijd in mijn tas net zo als mijn haar borstel en deo. Mijn parfum ligt altijd in mijn kluis zodat ik in de pauze de parfum kan gebruiken.

bij mij zit daar meestal in:
-een mascara (voor als ik me verslaap en het even op school opdoe)
-paracetamol
-elastiekje
-maandverband
-lippenbalsem maar die stop ik meestal in mijn etui
-poeder en een kwast als ik het nodig denk te hebben
-parfum

Thanks voor de tips

oh ik neem nooit een ‘emergency bag’ mee, ben ik echt te lui voor :stuck_out_tongue:

Periodstuff, kam, elastiekjes, foundationpoeder, lipbalm, medicijnen en een beetje geld.

Uhm een spiegeltje is wel een handig item denk ik (:

Ik heb ook idd een vakje in mijn tas die ik mee neem naar mijn werk met een paar tampons, een labello, klein potje creme, en een flesje desinfectie gel. Ook zitten er wat elastiekjes in en uuuh… een pakje tissues. Even kijken, ja een een strip paracetamol, neusspray en 3 pleisters.

Verder geen make-up dingen ofzo… Heb ik eigenlijk nooit mee gehad naar school :cold_sweat: