email sturen?

2 weken geleden kwam ik een jongen tegen we raakten aan de praat enzo. Hij was echt zo ontzettend leuk en we hadden een erg leuk gesprek, veel gelachen. Toen ik zei dat ik honger had vroeg die of ik bij hem een tosti kwam eten. Onderweg naar de fietsen heb ik met hem gezoend. Daarna bij de fietsen pakte die mijn hand vast en streelde die hem. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en hij aaide door me haar. En hij gaf ook allemaal kusjes op mijn voorhoofd en haar.
Daarna heb ik nog 10 minuten staan knuffelen en er kwam iemand naar ons toe om te zeggen dat we er echt uit zagen alsof we helemaal verliefd op elkaar waren. Terwijl we elkaar nog maar een avond kende, haha.

Daarna ben ik dus tosti’s bij hem komen eten samen met vrienden en vriendinnen van hem en mij. Was echt super gezellig, ik heb heel de avond met hem zitten praten. Hij probeerde ook contact met me te krijgen door kussens naar me te gooien en me een beetje te plagen. Als hij iets vertelde tegen iedereen keek die ook vooral mij aan en hij zat naar me te kijken toen ik half sliep, haha. Ik hoorde hem zeggen dat ik er schattig uitzag.

Het was echt ontzettend leuk en ik wil eigenlijk niet dat het bij die ene keer blijft. Ik weet niet of hij er dus ook zo over denkt. Wat meestal dus wel zo is met jongens die je opstap tegenkomt dat het bij een keer blijft.

Nou had ik hem dus toegevoegt op hyves enzo maar zijn profiel staat op niet zichtbaar. Maar volgens mij komt hij niet op hyves want hij heeft me na 2 weken nog steeds niet geaccepteerd, haha. Ik wil graag nog steeds contact met hem dus je kan als iemand zijn profiel op niet zichtbaar heeft hem een email sturen. Zal ik dat doen en daarin zijn msn vragen ofzo? Of komt dat nogal hopeloos over? haha. En wat zal ik dan in die email zetten?

Waar kwam je hem tegen?
Mss dat ie daar wel vaker is?

Nou ik kwam hem tegen toen het afgelopen was op straat, haha. Maar hij zei wel iets van ‘ja bij de royce hadden we bier gewonnen.’ Dus ik gister naar de royce maar daar kon ik hem nergens vinden en veder heb ik geen idee waar die heen gaat.

het is 2 weken geleden dus als je je slag wil slaan maak je nu het meest kans denk ik (anders duurt het te lang). E-mail is niet echt de leukst manier om met hem weer in contact te komen, maar ach als er geen andere betere oplossing is: waarom niet? Nee heb je ja kan je krijgen.

En: hou in het e-mailtje je gevoelens voor hem wel een beetje achter. Iets in de trant van: “ik vond het … (die dag) erg leuk met je en wil graag met je in contact komen” is denk ik beter dan “ik krijg je naar 2 weken niet uit mijn hoofd na 1 avond en vind je geweldig”

[fgcolor=#D9721E]Hoe kun je een emailtje sturen als z’n profiel op privé staat?
Ik denk dat je een privé-berichtje bedoeld.

Vertel hem dat je het gezellig vond met hem, en dat je het nog wel is wil doen?[/fgcolor]