Email account geblokkeerd

Heey allemaal,
ik weet niet of ik dit in het goede deel van het forum heb gezet,
maar ik heb vanaf vanochtend een probleem met mijn hotmail account.
Ik wou inloggen en ik kreeg een melding waarin stond ‘het lijkt erop dat iemand anders je email account gebruikt’ en vervolgens zag ik een knopje waarop stond ‘blokkering opheffen’. Ik heb alles netjes ingevuld en nu moet ik wachten op een mailtje over dat ik herkend word als de eigenaar van het account.
Weten jullie hoe dit probleem kan worden opgelost / hebben jullie er ervaring mee?
Ik weet echt niet wat ik moet doen :frowning_face:

Hmm ik zou gewoon even wachten totdat de blokkering is opgeheven, voor de rest weet ik het ook niet… Misschien zolang een tijdelijk email adres aanmaken?
x

Dat had mijn broertje ook laatst en nu heeft ie een ander account gemaakt omdat wij het niet voor elkaar kregen om de blokkering op te heffen.

Ik heb dat ook gehad, en de blokkering werd gewoon opgeheven, ik zou je dus niet te druk maken! :slightly_smiling_face:

@ CrazyChickaa, ik heb hetzelfde voor en de blokkering is gewoon gebleven, moest ook een nieuwe account maken.

Ik laat altijd een smsje naar m’n telefoon sturen. Je kan ook aanduiden om je geboortejaar op te geven (:

Ik had dat ook pas geleden!
Gelukkig had ik een ander mailadres al ingevuld staan voor als ik mn ww kwijt was ofzo, dus toen hebben ze daar een code naartoe gestuurd! Maar als je gewoon de stappen hebt gevolgd denk ik dat je er binnenkort wel weer bij kan!

Goh, dit heeft mijn zusje gehad. Gisteren kreeg ik een mailtje over dat er niet genoeg bewijs was dat zij de eigenaar was en is de blokkering niet opgeheven… Ze heeft dus een nieuw e-mailadres aangemaakt.

Ik heb het vaak weet nog steeds niet waarom ;s
Maar ik laat gewoon een smsje sturen.

Ik heb een tijdje geleden nog zoiets gehad, en bij mij ging het helemaal prima. Mijn moeder en een meisje dat ik ken ook.