EMA topic

heeeee iedereen, ik ben al een week bezig met het opzoeken van informatie van de ema awards en het is echt heel onduidelijk.

Daarom heb ik dit topic geopend zodat je hier vragen kan stellen en informatie uitwisselen.

Ik heb een aantal vragen om mee te beginnen :

• kan je gratis bij het red carpet event zijn? Ik zie wel dat mensen red carpet tickets hebben gewonnen maar ik zie nergens of je daar gewoon kan staan?

• (als het niet gratis is) waar kan je dan wel gratis bij?

• hebben jullie nog acties waar je ema / red carpet tickets kan winnen.

Alvast bedankt xxx

Waarom die grote letters?

Volgens mij is dit het verkeerde subforum

^

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, ik heb geen idee.

Je bent veel te laat met dit alles.

Je had auditie moeten doen. Er waren 3000 kaarten dus grote kans op winnen.

peace out

Dit ja, ik geloof dat alle tickets die je kon winnen al weggegeven zijn toch?

ik kan het niet lezen de letters zijn te klein sorry

Afrojack geeft nog kaarten weg! Misschien kan je daar aan mee doen?

Dat is volgens mij niet voor de EMA show zelf hoor, maar alleen voor zijn show in de melkweg…

+1

Dit gaat je niet meer lukken

Nee, je kunt niet zomaar naar de rode loper, die is besloten. Je hebt dus tickets nodig. Ik zelf heb geen tickets omdat ik die audities maar belachelijk vond. Heb wel aan verschillende wedstrijden meegedaan. Heb wel tickets voor de EMA afterparty van Robin Thicke, VIP tickets :slightly_smiling_face:

Ik ga wel naar Amsterdam die dag,omdat het er dan natuurlijk stikt van de celebrities. Oh en nog een tip, kijk 2/3 dagen vantevoren op marktplaats voor tickets. Meestal willen mensen ze dan goedkoper wegdoen dan de huidige tijden doordat je nog zo weinig tijd hebt. :slightly_smiling_face:

ik kan het niet lezen

Ik zou hier maar mee uitkijken. Er is maar een beperkt aantal tickets in de verkoop gegaan. Die staan volgens mij niet op naam. Maar de tickets van de audities bijvoorbeeld, staan wel op naam.
Ik denk dat er er sowieso erg weinig op marktplaats wordt gezet.
Sorry hoor maar het is geen concert van random artiest X. Dit is event wat jaren geleden voor het laatst in ons land was en de mensen die zo gek zijn om hun tickets alsnog te verkopen kunnen er makkelijk het 3 dubbele voor vragen, want ik weet zeker dat mensen dat ervoor over hebben.

Jezus, waarom zo groot lettertype? :hammer:

waarom doet iedereen zo lullig?
Het is misschien onhandig maar om zo gelijk te doen.