Elseve Volume Collagene

Deze shampoo & conditioner zegt je haar dikker en sterker te maken en er heel veel volume aan toe te voegen.

http://1.bp.blogspot.com/-iPw_3qsYGWU/TWePPOGfNEI/AAAAAAAAAHc/p3aSu8xI18Y/s1600/sh-volum-collagei-ne-franc-copie%5B1%5D.jpg

Aangezien ik graag superveel volume in mn haar heb was ik van plan hem te gaan halen, maar de laatste maanden heb ik al zoveel shampoo’s gekocht en geen enkele werkt naar behoren. Dus als het verspild geld is, dan liever niet natuurlijk… Dus vraag ik me af, wie heeft deze al gebruikt? & hoe bevalt hij?

Miss werkt het, maar het zit wel vol met ciliconen, waardoor je haar zwaarder word. Vaak is het met shampoo’s even uitzoeken wat werkt.
Ik zou het niet doen, maar ik weet zeker dat dit niet pakt op mijn haar. Maar jou haar is waarschijnlijk anders, duss…

Ciao!

was het niet elvive? maar goed ik heb geen ervaring met deze shampoo, conditioner etc.
trouwens ik las vroeger ook elseve maar op een reclamespotje zeiden ze elvive vreemd?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://www.dkoopjeswinkel.nl/images/Loreal%20Paris%20Elvive%20Nutri-Gloss%20Shampoo.jpg
ja nu krijg iik zo een huhhh actie? hoe kan dit of is dit zo in een anderland…nee vast niet van gucci wordt ook niet opeen guzzi in japan

ik snap hierboven niet^

ik wil dus zeggen/vragen hoe kan dit , is het nou elvive of elseve?

Het is Elvive, maar in duitsland heet het ook ietsje anders, en elseve is gewoon een buitenlandse benaming voor Elvive. Het is hier in Nederland Elvive, tenzij je je spul bij de Action koopt, dan krijg je elseve:p

Als je volume wil moet je keune root volumizer kopen.
Dat is een soort schuim spray die je alleen op de eerste paar cm van je haar vanaf je hoofdhuid spuit.
Daarna droog je je haar ondersteboven en dan heb je heel veel volume!
Nog even afwerken met een beetje haarla.
Altijd haarlak met aerosol kopen! Dat is dus haarlak wat mooi verstuift en niet die viezige haarlak dat een nat goedje op je haar kwakt.

toen had ik ook gewoon elvive, maar in die oosterse landen heet het elseve

Ik heb wel die spray. Die werkt wel een beetje maar niet heeel veel ofzo. maarja wel een beetje dus :stuck_out_tongue: