ellende

hee meiden,
ik dacht ik maak even een anoniem account aan, want ik wil dit graag kwijt maar liever niet aan bekenden. gewoon even mijn frustraties uiten.

goed het zit zo, ik heb een paar weken geleden tijdens het uitgaan met een jongen gezoend.
het is een jongen die ik wel van gezicht ken en hij weet ook wie ik ben, maar niet meer dan dat.
ik heb hem altijd wel een interessante/leuke jongen gevonden, maar ik heb nooit echt actie ondernomen. hij heeft het wel eens bij mij geprobeerd toen ik echt in de 2de zat ofzo (nu havo 5) maar toen was ik nog een beetje jongens-schuw om het zo maar te zeggen, dus toen ben ik er niet op ingegaan.

maargoed, tijdens het uitgaan sprak ik hem aan en zijn we naar buiten gaan om te ‘praten’ (lekker naïef, maar ik was ook redelijk aangeschoten). we hebben eigenlijk vooral gezoend. daarna hebben we geen contact meer gehad, dus ik was wel een beetje teleurgesteld. ik heb een beetje rond gevraagd en hij blijkt een enorme flirt te zijn. hij zoent elke week met iemand anders, en ik ben daar juist best kieskeurig in; oftwel een enorme afknapper. maar het punt is, ik vind hem nogsteeds leuk. Hij is totaal geen ‘boyfriend material’ om het zo maar te zeggen, maar toch krijg ik hem niet uit mijn hoofd.

blegh eigenlijk wil ik gewoon weer met hem zoenen, maar dat gaat zo tegen mijn principes in. ik ben niet iemand die zich laat gebruiken om vervolgens genegeerd te worden. als ik met hem zou willen zoenen bij uitgaan zou het zo kunnen, hij begon er gisteren tijdens uitgaan ook weer over, maar toen heb ik nee gezegd.

Wat zouden jullie doen? Aan de ene kant denk ik: als je met hem wil zoenen en het kan, waarom niet?
maar de andere kant is het misschien toch niet zo’n goed idee

niet doen

Ik zou het ook niet doen. Je doet jezelf er dan alleen maar pijn mee…

haha jouw gebruikersnaam: moetjedoen
en je reactie: niet doen

maargoed haha bedankt voor je reactie!

Niet doen. Jij gaat er wat bij voelen en hij wil gewoon even een meisje zoenen.

Bespaar het jezelf

Misschien kan je beter het er met hem over hebben enzo. Misschien is hij niet zoals anderen zeggen.
Dan kan je daarna nog steeds beslissen van moet ik hier mee doorgaan.

Volledig dezelfde situatie, buiten het feit dat ik het in het begin wel wist dat hij een flirt was. Dus toen heb ik hem een paar keer afgewezen, op een gegeven moment toch toegegeven en ja hoor, ik krijg hem ook niet uit mijn hoofd.

Nuja, het is niet omdat hij een flirt is dat hij niet verliefd kan worden. Als je je trots op spel wil zetten (iets waar ik dus helemaal geen zin in heb) kan je hem gewoon vragen eens iets te gaan drinken. Je kan dan nog peilen naar waar hij precies aan toe is.

Maar ik zou je zwaar afraden om er nog eens mee te zoenen als je uitgaat. (But who am I…)

ja ik zat daar zelf ook al een beetje aan te denken, maar dan meer van: als je écht zo graag met me wilt zoenen moeten we maar eens een keertje afspreken. zoiets. en dan verder geen aandacht meer geven, maarja das lastig.

Eerlijk gezegd, ik zou het wel doen.
Maar dat ben ik.
Je kan proberen om je ertegen te verzetten maar als je het fijn vind, waarom niet? En je leeft maar één keer toch?
Misschien overtuig je hem wel om alleen voor jou te kiezen! ; )

kijk het irritante is ook dat ik eigenlijk helemaal niet bewust op zoek ben naar een relatie, maar het is meer dat ik eigenlijk wel íets van iniatief had verwacht van zijn kant. Het had mij wel leuk geleken om een beetje te daten of een keer ergens wat te gaan drinken. Maarja, zoals het er nu naar uitziet is hij een soort jongen met als levensdoel om zoveel mogelijk meisjes te ‘regelen’. Het liefst blond. En dat is niet echt mijn stijl. Naja blijkbaar dus wel, want op de een of andere manier voel ik me toch tot hem aangetrokken

Ja en die denkwijze is dus het begin van een rollercoaster van hoop, euforie, teleurstelling en pijn.

Door met iemand te gaan zoenen op feestjes ga je hem heus niet overtuigen om een serieuze relatie met je te beginnen, in tegendeel. Je onderscheidt jezelf op die manier niet van al de andere meisjes die hij op een avond zoent (en wie weet wat hij nog niet meer doet).

Haha :stuck_out_tongue: Mja, je moet niet zo hard zijn voor jezelf. Het is niet omdat je je ertoe aangetrokken voelt dat de manier waarop hij leeft meteen je stijl moet zijn. Je kan je ook desondanks dat feit aangetrokken voelen.
Het kan zijn dat het gewoon lust is… Dan kan je natuurlijk doen wat je wil. Maar ik vrees (en spreek overigens uit ervaring) dat het gewoon te rap van lust naar verliefdheid en verwachtingen omslaat en dat wil je niet.

Laten gaan. Als hij je echt wilt, komt hij wel naar je toe. Alleen te horen aan de verhalen, is hij momenteel niet echt in-to relaties. Verspilde energie dus.

niet doen.

al zou je niks voor hem voelen dan zou het geen probleem zijn, maar dat heb je wel. dus je bent wss heel erg teleurgesteld en down als je hoort dat hij de week daarop of dezelfde avond met andere heeft gezoend. proberen te vergeten.

ik zou het niet nog een keer doen, jij kan beter krijgen.
je hebt gelijk om niet met iedereen zomaar te zoenen het is iets speciaals.

deze reacties bevestigen een beetje wat ik al dacht
(dat het niet zo’n goed idee is om op hem in te gaan), maar dit is frustreeereend, bleh

thanks in ieder geval;) meer reacties zijn trouwens altijd welkom

nog iemand?

Maar even , dit bedoel ik niet gemeen …
Maar je heb GEHOORD dat hij een flirt is , Mischien is dit wel helemaal niet waar en vind hij je wel interesant…
Anders kan je het toch ook een keer vragen als je bvb zijn msn of whatsapp heb.
Wie weet…
Wie niet waagt Wie niet wint.

Oh en trouwens, van dat zoenen zou ik niet doen!

Ik weet wel dat het zo is.
Aan iedereen die ik het vraag blijkt dat hij heel makkelijk zoent/flirt met meisjes, en sommige hebben het ook zien gebeuren. We zitten op dezelfde school, maar ik ben nog ouderwets haha ik vind dat het initiatief van zijn kant moet komen… maar als we op school langs elkaar lopen zeggen we niks tegen elkaar dusja, het zal wel gewoon eenmalig geweest zijn (ookal probeerde hij me tijdens uitgaan laatst weer te zoenen, maar ik heb nee gezegd)