hee meiden,
ik dacht ik maak even een anoniem account aan, want ik wil dit graag kwijt maar liever niet aan bekenden. gewoon even mijn frustraties uiten.
goed het zit zo, ik heb een paar weken geleden tijdens het uitgaan met een jongen gezoend.
het is een jongen die ik wel van gezicht ken en hij weet ook wie ik ben, maar niet meer dan dat.
ik heb hem altijd wel een interessante/leuke jongen gevonden, maar ik heb nooit echt actie ondernomen. hij heeft het wel eens bij mij geprobeerd toen ik echt in de 2de zat ofzo (nu havo 5) maar toen was ik nog een beetje jongens-schuw om het zo maar te zeggen, dus toen ben ik er niet op ingegaan.
maargoed, tijdens het uitgaan sprak ik hem aan en zijn we naar buiten gaan om te ‘praten’ (lekker naïef, maar ik was ook redelijk aangeschoten). we hebben eigenlijk vooral gezoend. daarna hebben we geen contact meer gehad, dus ik was wel een beetje teleurgesteld. ik heb een beetje rond gevraagd en hij blijkt een enorme flirt te zijn. hij zoent elke week met iemand anders, en ik ben daar juist best kieskeurig in; oftwel een enorme afknapper. maar het punt is, ik vind hem nogsteeds leuk. Hij is totaal geen ‘boyfriend material’ om het zo maar te zeggen, maar toch krijg ik hem niet uit mijn hoofd.
blegh eigenlijk wil ik gewoon weer met hem zoenen, maar dat gaat zo tegen mijn principes in. ik ben niet iemand die zich laat gebruiken om vervolgens genegeerd te worden. als ik met hem zou willen zoenen bij uitgaan zou het zo kunnen, hij begon er gisteren tijdens uitgaan ook weer over, maar toen heb ik nee gezegd.
Wat zouden jullie doen? Aan de ene kant denk ik: als je met hem wil zoenen en het kan, waarom niet?
maar de andere kant is het misschien toch niet zo’n goed idee