Elle & Ebay

heeii,
ik heb 2 vraagjes maar ik stel die gewoon in 1 topic (want het is een beetje onzin om er 2 aparte topics van te maken)
de eerste vraag:
heeft iemand de ELLE van Februari 2007?
Zoja; Kan iemand een bladzijde scannen of foto maken?
het is uit een fotoreportage met een model met een paraplu in d’r hand die op een auto zit en door de woestijn rijd… xD
het is voor een opdracht van tekenen maar ik ben dus die bladzijde kwijt…

en de 2e vraag: Bij ebay zie je wel is (bijvoorbeeld een ketting) voor maar 0.99 dollar. Maar is het wel gewoon echt? xd
Want ik heb een hele leuke ketting gezien voor maar 1 dollar… maar hoe kan dat zo goedkoop zijn? :stuck_out_tongue:

sorry voor mijn domme vragen… maar ik hoop dat iemand me kan helpen

Heb ik niet.
En ja, dat is echt waar.

haha, okee x’)

Ja dat klopt en ik heb geen zin om dat te zoeken, sorry.
Ik zal hem vast wel hebben, maar dan heb ik echt geen zin om het helemaal te scannen :cold_sweat:

Dat van ebat kan ik je wel vertellen!
je moet wel opletten dat de verzendkosten niet opeens 10 dollar zijn ofzo
dat is best vaak zo namelijk, best irritant! =)

Nee, ik heb dat blad niet voor je, Helaas.

En ja, op Ebay zijn dingen vaak goedkoop. Omdat het a) Geveild wordt, dus de prijs kan nog omhoog, of b) mensen willen het kwijt, zonde om weg te gooien dus dan maar een klein pijsje.

oke, bedankt voor de reactie’s =)
Chunky@ foto? (A)

dan wordt ie waarschijnlijk heel vaag. Wat heb je precies nodig dan? want,… ik denk niet dat het heel mooi gaat worden XD
ALS ik hem al heb:O

alleen die ene bladzijde… maar het hoeft niet heel scherp ofzo te zijn hoor.
want het was zo’n opdracht voor tekenen dat je een van een foto uit een tijdschrift een strookje moest uitknippen en dat dan oplakt, en de rest teken je er dus zelf omheen… ik heb het meeste al geteken alleen ben ik 'm net kwijtgeraakt toen ik dat hoofd moest doen, en dat is dus echt moeilijk (voor mij dan, want ik kan niet super tekenen) om het zonder voorbeeld te tekenen… =)

Iemand misschien? :flushed:

Over Ebay:
Goedkope ketting, nu kopen: Hoge verzendkosten
Goedkoper ketting, veiling: kan hoog oplopen, maar het hoeft niet.

dankje voor je reactie =)