Elke keer weer geen gevoelens meer..

nou, ik heb nu dus een vriendje sinds gisteren.
maar elke keer als ik een vriendje heb,
dan heb ik de dag/week/weken erna geen gevoelens meer.
en dit heb ik dus altijd.
en het is echt balen, want dan voel ik me elke keer weel heel kut
dat ik het zo vroeg uit maak enzo.
en terwijl hij nog wel wat voor me voelt, en wilt afspreken enzo.
dus ik weet niet waar het aan licht maarja…

jullie tips ofzo?

tsja hoe het komt weet ik ook niet, maar ik zou als je geen gevoelens meer hebt, het gewoon uitmaken of wattanook. hem iig niet aan t lijntje houden als hij nog wel iets voor jou voelt / met je wil afspreken;)

dáár krijg je achteraf pas spijt van.

misschien moet je wat langer wachten met het nemen van een vriendje, dan merk je snel genoeg of je gevoelens voor die jongen blijven of weg gaan.

en als je nu al weet dat je geen gevoelens meer hebt voor je vriendje, zou ik hem maar snel vertellen dat je niks meer voor hem voelt en dat je er niet goed overna hebt gedacht. Niet te lang wachten met het uitmaken, want dan wordt het alleen maar nog moeilijker.

bedankt!
ja dat klopt, maar ik voel aan de ene kant nog wel wat voor hem.
maar aan de andere kant ook weer niet.
ik zit me steeds te bedenken hoe leuk ik het met hem kan hebben.
maar ook hoe het is als het uit is, en dat ik geen rekening met hem hoef te houden.

Inderdaad. Weet niet hoe oud je bent, maar misschien moet je wachten tot je wat ouder bent!

ik ben 13 :wink:
maar ik gedraag me sowieso wel ouder dan iemand van 13.

Niet te snel verkering nemen

Nou misschien moet je maar eerst spelen met je vriendinnen en kijken naar jongens. En op je 17de ofzo echt serieus aan een relatie beginnen.

Yup, mee eens…
echt, hebben deze mensen geen ouders ofzo…

Dit herken ik trouwens ook, maar ik vind het meestal te eng om gelijk iets met die jongen te nemen. Maar ik vind wel heel snel een jongen leuk, maar meestal duurt dat niet langer dan een week want dan zie ik weer een andere leuke jongen rondlopen waar daar mijn aandacht naartoe gaat (;

-Maar ik denk dat je gewoon een tijdje moet wachten met het nemen van jongens, en gewoon een hoop flirten enzo want waarschijnelijk vind je de aandacht van jongens gewoon heel leuk, en als je dus een vriendje hebt krijg je natuurlijk een stuk minder aandacht dan normaal… En misschien dat je daarom sneller afknapt op een jongen.

hoezo spelen met mn vriendinnen…?
en ik weet heus wel wat ik doe,
ik ben niet zo’n iemand die nog met barbie’s speelt,
of weet ik veel wat andere van 13 doen?
maarja, hier kan ik zelf niks aan doen, en het is heel vervelend…

13 vind ik ook wel jong voor een ‘echte’ relatie.
Ik ben op het moment 14, bijna 15, en heb ook een vriend.
Ik gedraag me ook niet als een 14jarige, en zie er zo ook niet uit.
Maar, zonder dat je het eigenlijk doorhebt, speelt het toch wel een rol mee.
Als 13jarige ben je er nog niet echt klaar voor om je te binden.
ik moet zeggen dat dit ook pas mijn eerste ‘echte’ relatie is, en dat ik me nu ook pas echt verliefd voel, voor het eerst.
Met die vorige vriendjes wat het meer verkering met ze nemen, omdat je meer met hem omging dan gewone jongens.
Ik zou me er dus niet te druk om maken als ik jou was, het komt allemaal vanzelf nog wel !

ja bedankt!
ik denk dat ik gewoon wat vaker met hem ga afspreken.
ook bij hem thuis enzo, en bij mij thuis.
want als ik bij hem ben heb ik echt heel veel kriebels.
en dan zie ik wel wat er uit komt.
en als het echt niks wordt, dan tja, dan moet het maar zo zijn…

gelijk heb je !
en zoals ze hier zeggen, : op ieder potje pas een deksel
Dus, het komt allemaal vanzelf wel, er zijn meer dan genoeg mannen/jongens op deze wereld !

haha zo is het maar net : )

Door dit soort dingen krijgen die jonge meisjes dus een ‘slechte naam’ bij ons. Ze gaan van jongen naar jongen, omdat ze eigenlijk nog niet klaar zijn zich aan één jongen te binden.
Bij ons staan meisjes van 13 t/m 15/16 zo bekend. Hopelijk laat jij het niet zo ver komen, dat je zelf een naam krijgt.

ik zou zoiezo als je ook maar een beetje twijfelt aan het begin, gwoon niks beginnen

Dan vind je hem wss gewoon leuk, neem je iets met hem. Blijkt ie niet zo leuk te zijn. Waarschijnlijk ben je gwoon niet echt verliefd.

Ik vind het echt zo stom als ze zeggen dat je op je 13e geen relatie moet nemen, omdat je te jong bent, blablabla.
Op je 13e probeer je een beetje uit .____. Kan handig zijn voor later, hoor.