Elke keer weer blaasontsteking

hee meiden,

ik begin er echt zo gek van te worden, ik heb om de twee weken blaasontsteking.
Dan krijg ik van de dokter antibiotica, is het een week weg komt het weer.
Het rare is als ik seks heb met mijn huidige vriend en ik daarna ga plassen dat het helemaal geen zeer doet, terwijl je dat dan juist wel verwacht.
Maar ik drink nu genoeg, eerst dronk ik heel weinig maar heb het echt aangepast maar ik heb nu dus weer een blaasontsteking, zat ik vanochtend weer bij de dokter hoor… pff ik word er zo gek van maar wat kan nou de oorzaak zijn?

xx

[i]Ik had dat eerst ook heel vaak. Nu op de een of andere manier niet meer, snap er niks van xd ben wel blij dat ik er vanaf ben.

Hier heb je ook echt wat aan…
upje.[/i]

eerst helemaal leeg plassen voor je sex hebt. als je het veilig doet goed. als je het zonder condoom doet moet je al het sperma toch uit je vagina laten lopen en schoonmaken en echt heel goed drinken.

Ik doe het met condoom, misschien kan ik niet tegen condooms? door het rubber ofzo?

Ehm… Heb je het ook sinds je seks hebt, of had je het daarvoor ook al?

Ha! hier weet ik wat vanaf.
Ik heb ook constant last van blaasontstekingen, mijn dokter zegt dat sommige mensen daar gewoon meer last van hebben dan anderen. Dus dat ligt zeg maar een beetje aan jezelf :‘p
-Voor de rest veel drinken. Ik drink 2 liter water per dag, en dan ook nog extra als ik dorst heb, of bij mijn eten
-Veenbessen helpen ook heel goed om blaasontstekingen tegen te gaan. In de supermarkt kan je veenbessensap kopen en daar elke dag een glas van drinken, in de Tuinen of Essenza verkopen ze een potje van 300 gram gedroogde veenbessen.
-Na seks altijd plassen!
Veel succes :’)

Veeeel jus d’orange is het enige dat ik weet de zeggen…

Ik had het ook heel erg toen ik net een vriendje had. Ik dronk altijd flessen cranberrysap, helpt geweldig

Ja dat heb ik ook! ik heb een rubber allergie echt kut (haha)

Ik kreeg daar een (klinkt stom) opgezwollen rode doos van. dus heb ik die anti rubber dingen gekocht. werkte wel maar ga nu ondertussen 2 jaar met hem dus nu zonder.

Ooooh weetje wat ook helpt. Cranberry sap!

• voldoende drinken
  • en na de seks idd direct gaan plassen, dan plas je al het “vuil” er mee uit.

en het is ook een bacterie die als je deze in je blaas zit, er ook heel moeilijk uitga, hiervoor moet je je blaas blijven spoelen, en dat doe je door veel te drinken, en als je voelt dat je moet gaan plassen, dan moet je dit ook direct gaan doen en dit niet ophouden

Ja idd het is echt goor maar een glas voor de sex is ook goed!

Ja is ook smerig, maar het helpt wel XD

@ Juul_ klinkt heel pijnlijk

Thja… dat was het ook dan kon ik een week geen sex hebben. dus eigelijk had ik er meer last van dan dat ik sex kon hebben

Ik had het daarvoor ook al maar wel minder, maar vanochtend had ik dus 39 graden koorts en eigenlijk moest ik dus opgenomen worden in het ziekenhuis omdat een blaasontsteking met koorts echt ontzettend gevaarlijk is, maar mijn moeder is verpleegkundige op de afdeling urologie (met de blaas), dus ik hoefde gelukkig niet, maar als ik vannacht weer 39 graden koorts heb dan moet ik dus gewoon 5 dagen aan een infuus liggen…
En het rare is dat als ik na de seks plas dat ik dan juist heel ontspannen ben, dus geen pijn bij het plassen…

[i]Wow heftig :open_mouth: ik heb er sinds ik seks heb geen last meer van gehad, terwijl ik het daarvoor ook heel vaak had. Maar is wel raar eigk he, dat je er dan juist geen last van heb.

Maar hebben doktoren dan eigk ook geen oplossing? ;o [/i]

ha, dat heb ik ook gehad bij mn ex!
Heb er zelf volgens mij ook nog een topic over… Ik heb sinds een paar maanden een nieuw vriendje en daar gebeurt het helemaal niet bij. Het ligt denk ik ook aan de zuurgraad (?) van het sperma. Ik heb het op een gegeven moment alleen maar met condoom moeten doen met m’n ex want niks hielp.
Succes iig xx

als ik jou was zou ik je toch laten onder zoeken want dit klinkt idd best gevaarlijk. En ff geen sex zou hebben.

Nee , elke keer krijg ik weer antibiotica en dan is het over maar na een paar dagen komt het weer terug, en in 2 maanden tijd heb ik al zoveel verschillende kuurtjes gehad maar niks helpt… en de dokter die blijft maar pillen geven, en vandaag zei hij van als je weer zulke hoge koorts krijgt word je opgenomen, maar ik bedoel als je aan een infuus ligt 5 dagen dan is het ook nog niet weg, dus de oorzaak weet niemand maar ik zit dus elke keer met verschrikkelijke pijn.