elke keer bloeden!

hé iedereen!
ik zit met een probleem, en hoop dat jullie oplossingen hebben (a)
elke keer als ik seks heb met mijn vriendje, moet ik bloeden.
we hebben het nu 10x gedaan en nogsteeds bloed ik!
hij doet het soms ook wel erg hard, maar dat vind hij zo lekker dat
ik niet kan zeggen dat het pijn doet.
toch bloed ik ook als het geen pijn gedaan heeft, wat moet ik doen?
ik schaam me echt als er de volgende ochtend weer bloedvlekken in het
dekbed zijn!

liefs xx

Zeggen tegen je vriendje dat hij wat rustiger moet doen

Je moet toch wel even zeggen dat het pijn doet. Anders blijf je bloeden.

je vriend moet rekening met jou houden. hij kan je toch niet zomaar pijn doen?! dat is belachelijk. hier moet je júist eerlijk over zijn

ja, ik weet het, maar ik bloed ook als het helemaal geen pijn heeft gedaan…

het kan toch dat hij ergens te hard tegenaan stoot

Als hij zo hard bezig zou zijn dat ie mij pijn deed had ik hem allang de trap af gegooit:P Gewoon zeggen dat ie rustiger moet doen. Eerst de boel laten genezen en dan voorzichtig seks. Als je nu meteen seks hebt (hoe voorzichtig ook) is het gewoon gevoelig en kan de wond niet genezen dus zul je weer bloeden.

Waarschijnlijk een wondje dan? Ik zou maar even goed duidelijk maken aan je vriend dat dit niet gaat.

klinkt misschien een beetje raar… maar ik zou er even een spiegel bij pakken en kijken of je ergens een wondje kan vinden op de plek waar het zeer doet…

en ik zou er zozo iets van zeggen tegen je vriendje, de seks moet voor jullie allebei lekker zijn! en als hij echt van je houd zal hij dat ook wel begrijpen? als jullie het eens een paar x rustig proberen en dat helpt tegen het bloeden… misschien moet je vagina nog wel wennen aangezien je nog niet heel vaak seks hebt gehad… en kun je later als alles weer wat genezen is alsnog een x wat sneller proberen… zorg er in ieder geval voor dat je vriend ook rustig naar binnen gaat dit kan scheurtjes ook voorkomen!

helpt dit allemaal nog steeds niet en bloed je nog steeds adviseer ik toch even de huisarts

dubbel-

driedubbel-

sorry dat shit internet bleef hangen :blush:

Rustiger aandoen. De liefde bedrijven doe je met twee personen, niet met 1.

Precies.

het schijnt zo dat meisjes die altijd of bijna altijd tampons gebruiken bij hun ongesteldheid een kleinere kans hebben dat het gaat bloeden wanneer ze voor de eerste paar keren seks hebben.

hm, ja ik denk dat het idd een goed idee is als ik het tegen hem zeg. dankjewel iedereen! ik hoop dat het bloeden zo over gaat!

Doordat je meerdere malen “harde” seks hebt gehad is het mogelijk dat de vaginawand geirriteerd en beschadigd is, dat moet herstellen. Wanneer je daarvoor niet de tijd neemt, zal de irritatie alleen maar toenemen. Je moet wel zeggen als het zeer doet wanneer je dat niet doet zal je lichaam denken dat seks iets negatiefs is en zul je verkrampen wat lijd tot vaginisme. Geloof me, dan ben je veel verder van huis.

Zeggen dat het zachter moet. Het moet ook voor jou leuk zijn.

Vertel je vriend dat hij rustiger moet zijn. Je bent geen opblaaspop :’)
De eerste keren zijn altijd wat moeilijk en daarom moeten ze ook kalmpjes verlopen, later kunnen jullie wat wilder zijn :grin:

Ah ik hou van jouw reacties vandaag. Ik ben het al de hele dag met je eens :'D