Elke droom over dezelfde jongen - creepy!!!!

Ik weet van bijna elke nacht mijn droom nog, niet alle details maar wel de grootste dingen. Iets wat mij al een tijd opvalt en eigenlijk best wel apart is, is dat ik bijna elke week wel 1 of meerdere keren droom over een jongen die ik ken.

Ik ken hem al vanaf mijn geboorte en was vroeger altijd “verliefd” op hem. Toen ik een jaar of 8 was zijn we verhuisd en nu zie ik hem af en toe nog eens langskomen tijdens uitgaan of via social media. We hebben niet veel contact maar heel af en toe eens. Totaal niet iemand waar ik dus dagelijks aan denk bijvoorbeeld.

Sterker nog ik heb een vriend waar ik enorm verliefd op ben, en qua uiterlijk is die jongen gewoon niet iemand waarop ik zou vallen. Maar hoe kan het dan dat ik toch elke keer weer over hem droom?! Het zijn trouwens altijd dromen waar ik toch wel lol met hem heb, of dromen waarbij ik wil dat hij bijvoorbeeld met me mee gaat, maar hij het eigenlijk niet wilt. Heel vreemd allemaal. Maar wel allemaal positief dus en toch ergens altijd iets beschermends.

Ergens heb ik het gevoel alsof het haast een soort teken is of zo dat hij de ware is voor mij, omdat ik al zoveel jaren steeds over hem droom. Toch heel erg vreemd want heb ik real life dat gevoel totaal niet. Hebben jullie ook zoiets of hebben jullie misschien een idee wat hiervan de rede is??! :flushed:

xxxxxxx

Het is geen soort teken. Onbewust denk je aan hem. Vooral nu je denkt dat je heel veel over hem droom zou je waarschijnlijk meer over hem dromen. In je dromen herhalen je hersenen onder andere herinneringen. Als je bijvoorbeeld hem voorbij heb zien komen kan het zijn dat je s’nachts hem ook in je dromen voorbij zie komen.

Zodra je geen aandacht meer besteed aan dat hij steeds in je dromen voorkomt zou hij dus ook langzaam uit verdwijnen.