Elke dag haar wassen?

Ik weet dat het best wel niet goed is voor je haar, maar ik was mijn haar zo goed als elke dag.
Ik heb in de herfstvakantie geprobeerd om het te ‘verschuiven’ naar 2 dagen, maar het lukt gewoon niet om het minder snel vet te krijgen.
De 2de dag is het al beginnend vettig & plat.
Iemand tips?

Ach, ik was het ook bijna elke dag (behalve in het weekend, dan was ik het zaterdag-ochtend en zondag niet). En mijn haar is nog altijd niet kapot. :slightly_smiling_face:

Als je het langer volhoudt, wordt het als goed is vanzelf minder vet.
Je haar moet er aan wennen, dus als je het nog even volhoudt, wordt het vettige haar waarschijnlijk minder.

voor hoelang heb je dat proberen vol te houden?
het is niet zo dat je haar na een week al gewent is ofzo.
Ik was mijn haar om de dag en soms kan t ff niet en dann doe ik t gewoon vast.

Ik heb het ook en was m’n haar ook elke dag. ‘t Spijt me zeer maar ik kán gewoon niet een week of langer met vet haar rondlopen :’)

mijn haar is sinds ik klein ben altijd vet. maar sinds een jaar of twee douche ik iedere dag en savonds is het nog vet. dus minder wassen heeft geen nut, en mijn haar is nog niet dood er aan gegaan :wink:

dus gewoon wassen wanneer jij wilt

mijn haar is sinds ik klein ben altijd vet. maar sinds een jaar of twee douche ik iedere dag en savonds is het nog vet. dus minder wassen heeft geen nut, en mijn haar is nog niet dood er aan gegaan :wink:

dus gewoon wassen wanneer jij wilt

Ik douche ook elke dag. Maar ik ga liever elke dag douchen, dan met vet haar op school rondlopen. (ik draag het altijd los)

ik was het elke 4-6 dagen en mijn haar is gewoon normaal in die tussen dagen. Lees: iedereen zou denken dat ik het elke dag zou wassen.

maar als ik mijn haar los heb wel uiterlijk om de 4 dagen.

ik doe o,m de dag
ik deed elke dag maar dat is ook weer te veel van goede

Ik was het 1 à 2 dagen in de week, mn haar zit vrijwel altijd goed en nooit last van vet haar ofzo.

Ik doe het ook elke dag merk er niks van dat het slacht is (wat ik ook betwijfel)

Wat ik wel merk is dat het lekker schoon is xD

ja, het lijkt me logisch dat als je elke dag je haar wast en dat je dan ineens stopt, dat je haar dan de 2e dag niet wassen vet is, ja, ik neem aan dat je haar er ook ineens moet wennen dat het niet meer elke dag gewassen wordt. dus uuh, ik zou gewoon echt geleidelijk minderen. of gewoon doorgaan met elke dag wassen.

Ik was het wel elke dag. Ik voel me gewoon vies als ik douche zonder m’n haar te wassen. Van het bewegen/aan m’n haar zitten wordt het sowieso wel vet + m’n ouders roken ook nog eens.

Koop een goede shampoo. :wink:
En anders moet je het vaker borstelen. (denk ik :stuck_out_tongue:)

Ik heb vaak dat het vet begint te worden bij de haarpunten, en verder is mijn haar droog dus borstel ik het altijd.

Je kan trouwens altijd nog je haar uitspoelen, zonder shampoo of conditioner. :wink:

Bij mij is het 's avonds al vet als ik het 's ochtends gewassen heb, en ik was het dus ook elke dag… Ik heb ook wel een keer in de vakantie geprobeerd om het af te bouwen, maar als ik de deur uit ga moet ik vantevoren écht mijn haar wassen, anders is het hartstikke vet. Ik zou het op zich wel minder vaak willen wassen, want dan kan ik om de dag iets langer in bed blijven liggen… xD Maar toch liever eerder op en schoon haar, haha.

Ik was het elke dag! :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of jij conditioner gebruikt? Maar als je dat alleen in de puntjes doet, wordt je haar ook veel minder snel vet.

Maar dat is echt vet slecht voor je haar. O_o
heb je dan niet vreselijk droog of statisch haar?

(OFF TOPIC: ik vraag het me nog steeds af; Zoiezo of Sowieso? Ik weet het niet meer door ondertiteling van tv programma’s enzo. :’])

sowieso.