elke dag chaggerijnig..

nja de titel zegt het al…
elke dag ben ik heel chaggerijnig mensen hoeven me niet te irriteren of ik trek mn bek los ik kan dus heel weinig hebben.
aangezien ik op een fine school zit met rokjes en dit shizzle heb ik daar ook veel gezeik over mijn makeup/sieraden/kleren enzo. dik gezeik
elke dag ik bek mn leraren uit omdat ik vind dat ze niet zo moeten zeiken
ik word echt helemaal gek ik wil wel andere school ma dat heeft ook niet echt nut omdat ik nog ma 2 jaar hoef en we nu bezig zijn met toetsen enz.

ik heb dus best agresieve buien ( niet vechten ofzo)
ik heb ook een minder leuke ervaring gehad met een jongen mischien komt het daardoor? ik weet het niet echt meer…
helpmeee:(

proberen positief in het leven te staan, dat is het enige advies dat ik je kan geven…
niet alles van de negatieve kant bekijken maar focus jezelf op de goeie dingen in het leven.

ben je al ongesteld,bij sommige meiden heeft t daar mee te maken en zijn ze nog chagreiniger dan andere! succes komt goed!

Komt me bekend voor, heb er vooral thuis last van!

doe rustig
en denk na voor dat je iets zegt

Vooral nadenken voordat je wat zegt. Ik kan er echt niet tegen als mensen wat roepen en dan later zeggen ‘ik meende het niet, ik dacht niet na’. Je hebt toch hersenen, gebruik ze dan.
Verder moet je ook denken, heeft het wel zin? Je moet natuurlijk geen dingen zeggen die je eigenlijk tegen kunnen werken en waar je geen voordeel bij hebt. Zo veel mogelijk denken ‘ach, fuck it’.

Alles wat hiervoor is gezegd. En doe dingen waarvan je blij wordt zoveel mogelijk.

ik ben normaal een persoon die echt altijd vrolijk is enzo ook waneer ik ongesteld ben…
zelfs een lerares vroeg vandaag op school vind je het nog wel leuk? je zit zo chaggerijnig te doen op alles
nja die had het dus ook al door ;(

Ga naar een psychologe,
Als je er echt mee zit, die zijn er tenslotte voor dit soort problemen.