elkaar zien...

Ik slaap sowieso iedere vrijdag tot zondag bij hem, en vaak mag ik van me stage op vrijdag thuis werken dus slaap ik van donderdag tot zondag bij hem. En af en toe spreken we door de weeks af, zo ben ik afgelopen dinsdag na stage naar hem toe gegaan en bleef ik slapen en ging ik de volgende dag om 7 uur in de ochtend weer de deur uit haha.

Toen wij allebei nog thuis woonden, waren we bijna elke dag samen en anders wel elk weekend. Of hij bij mij of ik bij hem. Nog maar te zwijgen over telefoonrekeningen. :blush:

Ik zie mijn vriend 1 keer in de week. Ik ga zaterdagavond naar hem toe en zondagavond weer naar huis.
Vind ik ook te weinig, ga het liefst samenwonen met hem maar dat is een moeilijke opgave want hij woont heel verweg en moet eerst zekerheid hebben dat hij naar een andere vestiging van zn bedrijf kan overstappen zodat ie werk heeft bij mij in de buurt.

Daarnaast krijgen we echt never nooit een huis via de gemeente want sta pas 1,5 jaar ingeschreven. dus wordt particulier huren… Nouja das rete duur en hangen allemaal voor en nadelen aan te opzichte van sociaal huren… Maar goed… rustig afwachten.

Ik zie me vriend vaak in het weekend en dinsdag.

Ik denk wel zo’n 5 keer per week. Meestal één dag heel lang en de rest van de dagen kort, een uurtje of iets langer. Als we het druk hebben minder vaak, maar we proberen altijd wel even tijd te vinden om elkaar te zien. We zien elkaar dus best wel vaak. :slightly_smiling_face:

1x in de week; en dan blijven we slapen;
en soms 2 a 3 weken niet.

Wij wonen iets van 1,5 uur van elkaar vandaan; en hebben het allebei druk dus soms zien we elkaar echt wat langer niet.

Ik zie mijn vriend alleen in het weekend en meestal blijven we 1x in de twee weken bij elkaar slapen maar soms ook maar 1x per maand.

Ik zie mijn vriend meestal maar 1x in de week, zaterdag alleen. Maar als we het niet zo druk hebben ook vrijdag, dus dan 2x in de week.
Soms zitten er ook uitzonderingen tussen dat we elkaar 3x in de week zien, maar dat gebeurd niet zo vaak.

Ik zie hem elke dag, met maar enkele uitzonderingen (:

Meestal 4 keer in de week. Meestal op vrijdagavond en op zondagavond en dan nog twee avonden doordeweeks. Maar als we het druk hebben -en dat komt nogal vaak voor- minder.

Ik zie mijn vriend elke dag, maar we zitten ook bij elkaar op school. We wonen ong 10 minuutjes bij elkaar vandaan dus dat is ook wel fijn. Ik ben wel bang dat wanneer we minder tijd voor elkaar hebben en we elkaar niet meer zo vaak kunnen zien dat ik me dan heel alleen en kut ga voelen…

Ik vind het echt niet nodig om mijn vriend iedere week een paar dagen te zien. Eeen weekje zonder hem zou ik niet erg vinden. Wordt dan zo saai

Meestal 1x in de week in het weekend of om de 2 weken

1x in de week meestal en dan in het weekend. Soms ook doordeweeks maar dat ligt er maar net aan hoe druk we met school zijn.

Ik zie mijn vriend bijna elke dag, maar dit komt grotendeels doordat we bijna elke ochtend samen met de trein naar school reizen. Verder zien we elkaar ongeveer een avond doordeweeks, en elke avond in het weekend. Natuurlijk zijn er wel eens uitzonderingen.

Nuja, later woon je samen en ben je ook elke dag samen. Als je dat nu al saai vindt, dan heb je wel een probleem binnen 20 jaar. (Als we er vanuit gaan dat je voor altijd samen wilt blijven.) Ik zou mijn vriend elke dag willen zien, kan al niet meer wachten tot we samen wonen!

Wij wonen samen, dus ik zie mijn vriend iedere dag.

Bijna dagelijks we wonen nog geen 5 min van elkaar en gaan naar dezelfde school :slightly_smiling_face:

Afgelopen schooljaar zagen we elkaar vaak elk weekend of soms om het weekend. Dan vaak van zaterdag in de namiddag tot en met de zondagavond. Nu ben ik naar zijn woonplaats verhuisd en zien we elkaar eigenlijk veel minder :’)
Al moet ik zeggen dat ik inmiddels wel tegen hem heb gezegd dat ik het leuk zou vinden als we elkaar wat vaker zouden zien, want een paar uurtjes per week vind ik erg weinig en zeker omdat ik hier nu juist woon.

Gemiddeld 3-5 per week