elkaar zien...

hey,

ik had hier nog geen topic over kunnen vinden dus vandaar… :slightly_smiling_face:
Ik had een vraag aan alle meiden hier die een vriend hebben

hoe vaak zien jullie elkaar??

Mijn vriend en ik zien elkaar nu echt weinig. Met weinig bedoel ik ongeveer 1x per week. maar soms ook gewoon 2 weken niet! Ik weet dat we allebei heel druk zijn en weinig tijd hebben maar dit vind ik toch wel erg weinig?!

ik was daarom gewoon benieuwd hoe vaak jullie jouw vriend zien?

Ik zie mijn vriend minstens 3 dagen per week, maar vaak ook 5 tot 6 dagen. (dan slapen we ook bij elkaar) En wij wonen 1,5/2 uur bij elkaar vandaan dus kan je na gaan haha.

Mijn vriend en ik slapen eigenlijk elke vrijdag en zaterdag bij elkaar en doordeweeks komt hij vaak ook een avondje langs en blijft soms slapen.
Maar bijvoorbeeld in tentamenweken, zien we elkaar hoogstens een keer in de week.

De ene week zien we elkaar dagelijks, soms maar eenmaal per week.
Ligt puur aan onze agenda’s en humeur.

Wow haha hoe doe je dat? Blijf je dan gewoon een paar dagen achter elkaar bij elkaar slapen of ga je echt elke dag terug.

Ik zie mijn vriend meestal 5-6 dagen per week, maar wij wonen 5 minuten van elkaar, zitten bij dezelfde vereniging waar we allebei al minimaal twee keer per week zijn en we hebben amper college, waardoor we ook vrij veel tijd voor elkaar hebben. We hebben ook nog niet zo lang een relatie, dus maken we ook bewust heel veel tijd voor elkaar vrij.

meestal 2x per week. in t weekend en een doordeweekse avond. soms maar 1x per week en soms komt t zo uit dat ik m een hele week niet zie. T werkt voor ons dus ik zit er niet erg mee

Dat lijkt me ook logisch!
Als je nog niet zo lang een relatie hebt wil je elkaar graag zien lijkt me…!?
Mijn vriend en ik hebben ook nog niet zolang een relatie en als ik dan iets wil afspreken zegt hij altijd dat hij niet kan. Kortom we spreken alleen af wanneer het hem uit komt. is dat wel normaal?

We wonen ook niet heel ver weg ofzoo maar 20 min fietsen. Ik vind het gewoon stom! :hammer:

Ook 1/2 dagen in de week, heel soms meer… Ik studeer wel in de stad waar hij woont, maar ik vind het ook wel lekker om gewoon af en toe nog thuis te slapen/naar huis te gaan… Bovendien zit ik met m’n werk, heeft hij ook nog werk in de woonplaats van z’n ouders, is hij druk met vereniging (bestuur) + dat ik het weer super druk heb met m’n studie.

Tja, het is gewoon niet anders… Nu zie ik hem bijvoorbeeld een week niet maar goed, tentamenperiode voor beiden…

Ik zie mijn vriend ongeveer 2 nachten per week (dat we samen slapen) :slightly_smiling_face:
Ik vind dit prima, zo kunnen we beide ons eigen ding doen. Ik vind 5/6 dagen erg veel.

Heel wisselend, meestal wel 1 dag in het weekend (hij werkt vrijwel altijd 1 dag in het weekend en vaak nog 1 dag doordeweek. We blijven vrijwel ook altijd bij elkaar slapen, meestal dan dus 2 nachten en 1 dag elkaar zien. Gewoon omdat bij elkaar slapen zo fijn is haha.

Plus ik heb in het buitenland half met 'm samengewoond dus nu is het wel lastig 'm ‘zo weinig’ zie. Binnenkort ga ik weer voor 4 weken naar het buitenland dus dan is het weer 4 weken niet…

Als ik in op m’n studentenkamer zit vaak alleen van de vrijdagavond op zaterdagochtend en soms de zondag. Als ik thuis ben in vakanties en we hebben allebei veel tijd, bijna elke dag wel eventjes, ook al is het maar 1/2 uurtjes. En anders 2/3 keer in de week. Heel verschillend dus, haha. :slightly_smiling_face:

1/2x per week sinds m’n vriend studeert. Daarvoor zagen we elkaar 2 jaar lang elke dag, dus ik heb het er wel moeilijk mee.

awh wat leuk voor je! (:

Vroeger, toen we beiden nog in het middelbaar zaten, zagen we elkaar enkel in het weekend. Dat was dan 2 dagen per week want we bleven altijd een nachtje slapen. Vorig jaar, toen we allebei in een andere stad studeerden, zagen we elkaar 4 dagen per week (In het weekend bleven we bij elkaar slapen, dus 2 dagen zagen we elkaar, en in de week bleven we om de beurt ook 1 nacht bij elkaar slapen.) Nu studeren we in dezelfde stad en zien we elkaar door de week minstens 2 keer maar blijven we niet slapen. (Maar ik zie hem dan wel gewoon van na de middag tot 12 uur 's nachts ofzo.) en in het weekend blijven we bij elkaar slapen 1 dag. Dus nu zien we elkaar ook 4 dagen per week, maar het lijkt veel meer omdat het meer echt zien is ipv. gewoon bij elkaar slapen. Soms is het door de week ook iets meer, dat hangt van onze schema’s af.

Nu ik examens heb, heb ik hem wel al niet meer gezien van zaterdagochtend. :frowning_face:

Ik zie hem meestal ongeveer 4 keer in de week, waarvan we 2 keer elkaar zien (dus het telt eigenlijk niet mee) en op zaterdagavond slaap ik meestal bij hem, dus zondag ben ik ook nog bij hem. En anders zie ik hem maar 1 avond in de week. En soms helemaal geen week, als we het allebei te druk hebben met bijvoorbeeld school (dit komt niet zo heel vaak voor). We zien elkaar nooit doordeweeks, behalve met werk, omdat hij 50 kilometer ongeveer verder woont dan ik.

Ahh super leuk! (:

Meestal alleen ieder weekend (vrijdagavond tot zondagavond), we hebben roosters die totaal niet aansluiten helaas, dus meestal kunnen we doordeweeks niks doen. maar als dat wel kan spreken we ook zeker af.

3 of 4 keer in de week , om de dag ongeveer anders wordt het echt teveel haha. Maar door de weeks hebben we allebei school en training enzo dus soms om de twee dagen, in het weekend vaak beide dagen maar het verschilt vaak.

De laatste keer was in juli en toen hadden we nog niet eens :’)