elkaar pas net kennen

hey meiden! wat vinden jullie ervan als een meisje een jongen 2 of 3 weken kent, en er ongeveer 3 keer mee heeft afgesproken. en ze dan een relatie met elkaar beginnen?
ik heb het niet over mezelf maar vroeg me af wat jullie meningen hier over waren.
persoonlijk denk ik dat je iemand dan totaal nog niet kent en je eigenlijk alleen nog maar de goede kanten hebt gezien…
hoe denken jullie hierover ?

Ik vind het zelf ook veel te snel maar goed, als het goed voelt waarom wachten? Als je het beestje per se een naam wilt geven ok, maar zorg ervoor dat je niet teveel overhaast. Ook een relatie/verkering kun je weer uitmaken als het niet bevalt haha.

Ik leerde mijn vriend op een zaterdagavond kennen en een week later (op maandag oid) heeft hij me gevraagd. We kenden elkaar nog niet zo heel goed, wel algemeen. Maar we hebben elkaar in de relatie leren kennen en dat heeft goed uitgepakt.

Ja dat is wel redelijk snel ja, dat je nog maar 3 keer hebt afgesproken vind ik nog niet zo erg maar dat je elkaar net 2/3 weken kent dat wel

Als het goed zit, zit het goed toch? Ik vind dat niet echt iets om over te oordelen… Gewoon doen wat voor jezelf goed voelt

Ik vind het op zich best wel snel. Als je elkaar al wel via gemeenschappelijke vrienden kent als in: je weet wie het is en je hoort er verhalen over, dan vind ik het iets anders omdat je al een beetje weet wat voor jongen het is zeg maar. Maar als je elkaar echt helemaal toevallig tegenkomt en totaal geen gemeenschappelijke vrienden hebt ofzo vind ik het best wel snel.

Ik zou het wat te snel vinden om helemaal all the way relatie te gaan, maar zou wat langer daten etc. Maar ik ken mensen die dat hebben gedaan en die vrij lang wat hebben gehad met elkaar, dus tja, als het goed voelt?

Ik had mijn ex een keer vluchtig gezien met stappen waarna hij de volgende dag een gesprek begon op Facebook. Ongeveer 2 weken later zag ik hem weer met stappen en was het erg gezellig. Zo’n 2 weken later hadden we iets met elkaar.

Het heeft nog geen half jaar geduurd voordat het uitging. Ik besefte echt goed dat ik langer had moeten wachten met een relatie omdat je iemand inderdaad amper kent. En dat was nog niet het enige, want als je zo snel iets neemt dan wordt het veel sneller saai en kom je ook heel snel in een sleur. De volgende keer wacht ik zeker een paar maanden voordat ik serieus met iemand wordt.

Maar ja… dat zeg ik nu wel, maar uit verliefdheid doe je toch wel domme dingen.