Elkaar niet spreken in de vakantie

Mijn vriendje gaat 15 tot 16 dagen naar spanje dat kan ik wel overleven maar in de vakantie ga ik vier dagen naar tessel en voor de rest naar de camping hij heeft whatsapp ik ook maar op de camping is er geen wifi wat moet ik nu doen :flushed:

Huilen

Bellen/smsn-en, skypen als hij naar een internetcafé wil gaan tenminste.

Dit meen je niet.

En het is Texel.

Kan je nagaan hoe ‘moeilijk’ het was toen er nog geen smartphones bestonden. -.- First world problems…

Je hoeft helemaal niet elke dag contact met je vriendje te hebben via Whatsapp. Ga gewoon naar een plaatselijk internetcafé (ik neem aan dat ze die wel hebben in de buurt van elke camping) en stuur elkaar mailtjes. Werkt net zo goed, en omdat je elkaar niet constant spreekt, heb je elkaar nog meer te vertellen ook. :’]

Postduif.

Seriously? Ik ga mijn vriend 4 weken niet zien of spreken wegens geen bereik. De wereld vergaat niet meteen.

Ik zeg: flessenpost.

Ja, of je hebt gewoon nog sms.
Dat is een functie waarbij je een berichtje stuurt, alleen gaat dit berichtje niet over internet.
Als je elkaar een smsje per dag stuurt hoor je echt wel wat van elkaar hoor.

You made my day

Tessel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Telepathie?

Duif meenemen, briefje in z’n bek en hopen dat ie aankomt.
Seriously, ik heb m’n vriend ooit 5 maanden moeten missen

Ik zie mijn vriend drie weken niet omdat ie zijn familie in Italie gaan bezoeken.
Ik kom pas later na omdat ik mijn familie ook wil bezoeken, maar nog werk/school heb. En wij wonen samen … 3 weken alleen in huis. En ik ga hem ook echt niet elke dag bellen/mailen/smsen/appen.
Maak er geen probleem van, de wereld vergaat niet hoor.