Elkaar helpen bij Euroclix (vooral panelclix)

Hallo allemaal,

Ik had een ideetje wat betreft panelclix bij Euroclix. Aangezien de ene persoon bijna nooit een enquête in kan vullen en de andere regelmatig, lijkt het mij misschien makkelijk om onze krachten te bundelen zodat we allemaal regelmatig een enquête in kunnen vullen!

Het werkt zo. Iedereen schrijft de antwoorden op die hij/zij geeft bij de vragen vóór een enquête en de eerste paar vragen van de enquete (omdat je er op dit moment nog uitgegooid kan worden). Wanneer je dus daadwerkelijk een enquête hebt gedaan, geef je je antwoorden hier op het forum. Hierdoor vullen wij dezelfde antwoorden in en is de kans dus een stuk groter dat wij die enquête ook in mogen vullen!

Dit helpt natuurlijk het beste als veel mensen mee willen doen. Heb je ook Euroclix? Doe dan mee!

Je kan meer enquêtes invullen naar mate je langer bij Euroclix aangemeld bent en alle enquêtes invult die je maar kan invullen. Vul altijd je profiel aan, en daar staan ook altijd de nieuwste enquêtes.
Ik geloofde dit eerst niet maar mijn zus zat toen al jaren bij Euroclix en heeft me dat toen verteld. Sinds ik dat doe, kan ik zo’n 1 tot 4 keer per week zo’n enquête invullen (verschilt natuurlijk wel per week) en kom ik dus echt snel aan mijn clix! :slightly_smiling_face:
Dus houd je profiel op de hoogte zeg maar, en kijk altijd daar voor de nieuwe onderzoeken, dan gaat het veel sneller!

Ik had laatst een hele goeie van 100 clix. Ik vind het wel een goed idee!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/039gratis-geld-verdienen039sites-142965.msg8948399.html#msg8948399