Elisabeth Sladen (Sara Jane Smith, doctor who) overleden

Doctor Who actress Elisabeth Sladen dies aged 63

Doctor Who star Elisabeth Sladen, who was also in spin-off series The Sarah Jane Adventures, has died aged 63.

Sladen appeared as Doctor Who assistant Sarah Jane Smith in the BBC television sci-fi series between 1973 and 1976 opposite Jon Pertwee and Tom Baker.

In more recent times the Liverpool-born actress went on to appear in four series of The Sarah Jane Adventures on children’s channel CBBC.

BBC entertainment reporter Lizo Mzimba said she had had cancer for some time.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_ljx13tpLNP1qdxbxto1_500.jpg

http://www.milwaukeetimelords.org/images/elisabeth-sladen.jpg

Ik zag bij het stukje over Karen Gillan dat er best wel wat Whovians op girlscene zitten, dus ik dacht: laat ik dit zeer trieste nieuws met jullie delen.

(Voor mensen die haar niet kennen, ze was een actrice uit (de oude serie van) Doctor Who die tot dit jaar in een spin-off serie van Doctor Who speelde (Sara Jane Adventures) en nog regelmatig in Doctor Who afleveringen verscheen)

Er was net nog een doctor who topic, waarom zet je dit daar niet in?
Ik heb geen idee wat doctor who uberhaupt is, dusja.

Hoezo zou iemand die overleden is geen eigen topic mogen?

Ik bedoel, voor jou hoeft dit misschien niet zulk schokkend nieuws te zijn, maar voor een heleboel mensen is dat het wel.

Om dezelfde reden als waarom je geen 2 berichtjes achter elkaar zou moeten posten.
(Gebruik gewoon de edit functie, spam niet.)

Omdat er al een algemeen topic is, het kan gewoon daarbij.

Vind je dit ook niet een beetje respectloos. Maar oke, als dat jouw mening is.

achteraf heb ik inderdaad het aantal doctor who fans overschat haha, maarja. (gezien het aantal reacties)

Maar als iemand een topic aan mag maken of dat hij een hippy wil zijn en dat hij stoned wil worden, vind ik opzich ook dat je een topic aan mag maken als een bekende actrice is overleden. (ze is namelijk niet alleen bekend van doctor who). Maarja, dat is mijn mening.

(oh en die twee reacties was gewoon een foutje, maar je kan je reactie niet meer verwijderen dus ik liet het gewoon maar staan. Ik weet wel hoe girlscene werkt, zit er al sinds 2007/8 ofzo op. (was voorheen deletingsenses))

up! ken haar niet

Jeez ga niet lopen klieren in een topic wat gaat over een overleden persoon dat is gewoon sneu -.-’

Echt erg op zo’n nog best wel jonge leeftijd =(

ik ken haar wel, net als doctor who ;p
vind het jammer dat ze overleden is, ze was namelijk nog niet zo oud.

Het was ook echt vet plotseling, bijna niemand wist dat ze kanker had. Ö

Respectloos? Waarom zou dit respectloos zijn?
Ik wijs je gewoon op iets, wat niet eens met de dood van haar temaken heeft, maar gewoon met algemene topicregels, ik zeg toch niet dat ik het leuk vind dat ze dood is ofzo?

Ben ik eens een paar dagen van het internet weg, gaat Sarah Jane dood :frowning_face:

Buhhhh ;____;