Eline stelt zich voor

Heey iedereen :slightly_smiling_face:
Ik heb me een tijdje geleden al aangemeld op Girlscene, maar nog niks in het forum gepost. Dus stel ik me nu maar even voor.
Ik ben dus Eline, ik word over 4 dagen 16 en ik woon in Limburg. Ik zit nu in de 4e klas van het gymnasium. Mijn hobby’s zijn: paardrijden, tekenen, muziek luisteren/concerten bezoeken, shoppen, mode, webdesign/websites maken en skaten.
Ik luister voor een groot deel metal (After Forever, Nightwish, Epica, Kamelot, Leaves’ Eyes, Sirenia, Sonata Arctiva, Delain), maar ook naar: Three Days Grace, Broken Social Scene, AFI en My Chemical Romance.
Mijn kledingkast is echt übervol, en dr komt ook steeds meer bij…(A)
Om wat extra’s te verdienen pas ik wel eens op en binnenkort ga ik bij de AH werken. Het lijkt me ook wel leuk om in een kledingzaak te gaan werken, maar daar heb je toch eerst wel wat ervaring voor nodig.
Mijn kledingsstijl is het beste te omschrijven als simpel maar toch origineel. Bijvoorbeeld een simpele skinnyjeans met een zelf beprint truitje. Ik ga vaak shoppen bij Muchacha’s (is alleen in Maastricht), Men @ Work, H&M, eigenlijk overal wel een beetje. (Ja behalve bij de Wibra enzo ^^)
Nou ik denk dat dat het wel was… Als je nog wat wilt weten vraag je het maar of je kunt me ook toevoegen op myspace: www.myspace.com/eline91

xx
Eline

Welkom, en Sonata Arctica en kamelot zijn erg vet :slightly_smiling_face: