Elfjes maken

Ik heb huiswerk waar ik niks van snap, ik moet namelijk 5 elfjes maken ;s maar niet zomaar elfjes je moet kiezen uit 21 woorden en daaruit 5 kiezen en dat word je eerste woord van je elfje. maar ik snap ik niks van elfjes maken kunnen jullie mij helpen, de woorden zijn : Anders, gewoon, uniek, buitenkant, betrouwbaar, cultuur, binnenkant, tevreden, gezin, normaal, onbezorgd, alleen, doorzettingsvermogen, samen, eerlijk, hulpvaardig, aanpassingsvermogen, geloof, eenvoud, liefde en humor

HELP ME PLEASE

Heb je al op Google gekeken wat een elfje precies is?
Wij hebben het ook een keer moeten doen, het is echt niet moeilijk. Gewoon wat lullen, want het is ‘jouw elfje’ en tja, als andere mensen het niet begrijpen dan helaas dan maar. :stuck_out_tongue:

ik snap wel wat je moet doen enzo, maar het zijn van die moeilijke 9w27438t783942 woorden ;s

zoals eksterr zegt kun je op google veel voorbeelden vinden van elfjes
want je weet toch wat een elfje is, ja? want dat is het begin
en dan kies je een woord en om het gemakkelijker te maken plaats daar dan ook een gevoel bij mss zal het dan makkelijker gaan.

Ps. Je topic titel mag niet in hoofdletters staan

Uniek
Ben ik
Hier op aard
Zo voel ik mij
Speciaal

Geen idee of het goed is xD:P Nooit gehad op school

ooh soory voor die hoofdletters ik ken de forum nog niet zo goed, ik ga proberen wat je zegt.

ik pas hem iets aan dan word hij zo:
uniek
is iedereen
op de aarde
en dan weet ik het even niet meer

tipss??

ik vind het wel super lief dat je mij helptt!!

Voortaan geen hoofdletters in de titel en ook een duidelijke titel.

up

Denken jullie dat deze goed is??:

gezin
vader moeder
bij ons niet
pappa en mamma zijn gescheiden

en dan weet ik niet wat ik als laatste zal doen

Als je hem zo plaatst klopt het volgens mij niet. Want de opbouw is toch juist 1-2-3-4-1. Dus dan zou Gescheiden op de volgende regel moeten. Maar als ik me niet vergis heeft het laatste woord een soort extra kracht en moet dan dus op het hele ding slaan :slightly_smiling_face:

ooh ja dat klopt

sukkeltje die ik ben ;s

dan maar;

gezin
vader moeder
bij ons niet
ze wonen allebei apart

en dan als laatste woord weet ik het weer niet

Je kunt daar dan best ‘Gescheiden’ van maken :slightly_smiling_face:

je bent mijn held, dankjewell, ik was net op zoek naar zo’n woord… nu moet ik dus nog 2 elfjes ;s help er al een met liefde en gezin dus maar over die van geloof twijfel ik ook ik heb:

geloof
heel belangerijk
voor sommige mensen
hoe denkt u erover?
god

up

up

up

UPPP UPP

Je hoeft echt niet elke tien minuten te uppen, doe dus maar liever niet. :slightly_smiling_face:

up