Elektrische tandenborstel

Hei hoi het is iets best gek maar is het slecht of gek als ik zeg dat ik hiermee klaarkom ik schaam me ervoor en vraag me af of meer mensen dit doen

Er zullen vast meer mensen zijn. Er is een masturbatietopic, daar kun je in kijken.

Nee hoor, dat is niet gek of slecht, je bent zeker weten niet de enige.

Ik weet dat er mee meiden zijn die het doen. Persoonlijk vind ik het niet zo smakelijk idee. Dan kan je beter een echte vibrator kopen. Al als je het wil er bestaan ook opzet stukjes voor je elektrische tandenborstel zodat het een vibrator is :’)

Wat is daar niet ze smakelijk aan, ik ben niet vies van mezelf en beffen is toch ook niet onsmakelijk.
Je dient wel je tandenborstel goed schoon te maken natuurlijk, maar dat vind ik logisch.

Je kan toch beter een apart borsteltje gebruiken voor je gebit en voor je vajayjay.

Ik zou dit alles behalve smakelijk vinden.

Zoals ik al zei vind ik persoonlijk het onsmakelijk. Moet ik nou werkelijk mijn mening gaan verdedigen, omdat je het niet mee eens ben? Ik ben ook niet vies van mezelf en ik vind beffen niet onsmakelijk, maar een tool gebruiken waarmee je vuil uit je mond verwijder als vibrator vind ik onsmakelijk. Al verander je de opzetstukjes of maak je het oh zo schoon. Ik vind het dan logischer om een vibrator aan te schaffen. Die is er voor gemaakt.

@Supercalifragilistic - Sorry, mijn commentaar was zeker niet persoonlijk bedoeld.
Ieder mag zijn eigen mening hebben en geven.
En natuurlijk een vibrator die ervoor gemaakt is, is altijd beter en handiger, maar niet iedereen heeft een vibrator vooral niet als je pas net aan het experimenteren bent.

Daarom haal ik normaal even de borstel ervan af. Dat zorgt dat het niet zo raar smaakt! :flushed: :flushed:

Uhh, ik ben een beetje sprakeloos over de mensen die op gs zitten. Het is maar wat je lekker vind. :bored:

Je bent zeker niet de enige!
Ik heb het ook regelmatig gedaan en een vriendin van mij ook. En ja, dit is beter iets wat je voor jezelf houd. :bowing_man: