elektrisch epileerapparaat

Gebruiken jullie een elektrisch epileerapparaat en vinden jullie het fijner als scheren/harsen? Krijgen jullie er goed alle haartjes mee weg, want mijne pakt niet alles zo goed. Kortom, wat vind jij van elektrische epileerapparaten en wat is je ervaring ermee?

Wil je echt een scheerappraat (ladyshave) of een epileerapparaat? Want als je geen epileerapparaat wil, dan kun je toch net zo goed met gewoon mesjes scheren?

Mijn ervaring is dat het erg pijn doet. Mijn benen vond ik zó pijnlijk…ik gebruik mijn epileerapparaat alleen voor mijn oksels, dat deed bij mij minder pijn.

ik heb zo’n elektrische ladyshave met verschillende opzetstukjes. scheren, epileren en scrubben zegmaar. maar ik wil hem vooral voor epileren gebruiken. :slightly_smiling_face: ik wilde jullie ervaringen ermee even weten.

en up?

welke heb je ?
ik wil er mss ook een kopen

1 ‘woord’.
Auuuuuuw

ik heb philips satin ice. dat is scheren, epileren, scrubben en een koeler erbij. ik vind t opzcih wel een handig ding alleen haaltie niet alles in 1 x weg… dus daarom dit topic ook

Haha idd! :stuck_out_tongue:

voor je benen = ok
Maar niet voor je oksels = helse pijn en bloeden! (ga dat nooit meer doen)

Ik heb er een van Braunn, pijnlijk. Maar ik scheer het nu vaker, dan doet het niet zo’n zeer, omdat mijn haartjes nog heel kort zijn. Mijn oksels scheer ik er nooit meer mee, dat deed pijn :crazy_face:

pijnlijk! behalve als je het eerst doet met een scheermesje, en daarna gewoon dagelijks met het epileerapparaat dat er bijna geen haartjes meer zitten die weggetrokken kunnen worden. maar ik wilde er aan beginnen, maar na 3 dagen ben ik gestopt. zo pijnlijk ;|

Oksels vind ik net niet pijnlijk, en mn benen net helse pijn :stuck_out_tongue: