El picu

Waar kan ik el picu kopen? ehb het liefst curacoa :stuck_out_tongue:

Supermarkt, slijterij (natuurlijk…!).

c1000, supercoop :slightly_smiling_face:

wat voor supermarkt? woon beetje in een gat maar uit school is er een deka, albert heijn of een deen :stuck_out_tongue: is het in een van die drie te koop?

Ook de AH

okee dan ga ik ff kijken bij de ah :stuck_out_tongue: zijn daar trouwens alle smaken verkrijgbaar of ligt dat aan filiaal?:stuck_out_tongue:

Ga gewoon een keertje kijken zou ik zeggen.

Ik zou gewoon langs gaan, volgens mij hebben ze niet altijd alles maar laatst had ik nog cocos gehaald bij de AH

okee :stuck_out_tongue: en weten jullie ook nog een cocktail die je kan maken met elpicu of cocos?

Ik doe altijd elpicu cocos bij cola :slightly_smiling_face:

Okee maar cocos is toch gewoon namaak van malibu?:stuck_out_tongue:

Nee, da’s een smaak.

jaa maar smaakt toch zelfde als malibu?:stuck_out_tongue:

Ja.

waar smaakt curacoa naar weet je dat? volgens mij kan het ook met sinaasappelsap

Oh op de site staat: De vrucht die familie is van de sinaasappel. Je drinkt het puur met ijs, gemixt met jus d’orange, Up drink of witte wijn, of in een cocktail.

hier een coctail:

2/5 deel elPicu Curaçao
1/5 deel elPicu Pisang
2/5 deel Up drink
Schijfje sinaasappel
IJs

Mix 2/5 deel elPicu Curaçao met1/5 deel elPicu Pisang en 2/5 deel Up drink. Vul het glas op met ijs.

Pimp de cocktail met schijfjes sinaasappel in een cosmopolitan glas.

die curacao verkopen ze niet in de ah.

Curacao smaakt een beetje naar een frisse mandarijn. Mandarijnachtig maar niet heel zoet oid. Is heel lekker met sinas vind ik!

Bij de meeste c1000 worden ze verkocht. Maar het ligt aan de vestiging omdat niet alle winkels het zelfde assortiment hebben.