El Delfin Verde

Hallo allemaal! Zijn er mensen die dit jaar naar camping El Delfin Verde gaan in Torroella de Montgri? :slightly_smiling_face:

Nope, maar wel vorig jaar gewerkt. Volgend jaar ben ik er weer! Wanneer ga je en met welke organisatie heb je geboekt? Of ga je met een eigen tent/caravan en een staanplaats?

Er is toch een algemeen vakantie topic?
Maar on-topic, ik ga er niet heen, (:

Ik ben er een paar jaar geleden geweest, hele leuke camping, maar ik ga ieder jaar naar een ander land dus mij zul je daar niet meer tegenkomen.

Ik ga met een caravan, maar een vriendin van mij en ik hebben een tent (:

Hee! Ik ben er een paar jaar geleden met mijn ouders geweest, ik vond het een leuke camping! Nog nooit geweest met vriendinnen :wink:

Ja ik ga deze vakantie naar die camping :slightly_smiling_face:

Dit hoort eigenlijk in dit topic: http://forum.girlscene.nl…tips/list_messages/246411

Ik ben afgelopen vakantie in de buurt van Toerella geweest, het is een leuk stadje, en op maandag & donderdag is er markt, altijd leuk om even te gaan kijken!

Via de camping zelf? Of geboekt bij een reisorganisatie (Vacansoleil, Eurocamp, ColorTent e.d.)?

Huh, op donderdag is er geen markt in Toeroella? Die is alleen op maandag. Die op donderdag is in L’Estartit, maar dat ligt er nog 16 km vandaan.

via vacansoleil ! gaan er nog meer mensen heen van 15 tot 25?

Haha doe dan maar de groeten aan Ard en Rob van Nikki ^^

Of er nog veel van hier gaan weet ik niet. Maar er zijn wel heel veel jongeren op de camping. Ook veel Nederlanders dus je gaat het wel naar je zin hebben. Achteraan op de camping is de Pirate Bar waar alle jongeren tot 18 naartoe gaan. Dan is er uiteraard ook nog L’Estartit, dé uitgaansplek voor die omgeving. Rockefeller’s, New Ambient (Chupito Bar), Rancho en Maxim’s…dat zijn de populairste tenten. Verder is er ook nog een fantastische discotheek in Pals, Les Teules. Maar daar moet je wel 18 voor zijn, en ik weet niet of je dat bent.

nee Ik bennog maar 15. Maar bedankt voor de mogelijkheden. Zijn er veel jongeren tussen de 15 en 18 op de camping? En is er ook een disco of iets uitgaans op de camping of eeb plek waar veel jongeren zitten? En is er wifi op de camping? En een winkel waar je drank kan halen ofzo? Kun je dat makkelijk meekrijgen als je 15 ben? Bedankt voor het reageren! :slightly_smiling_face:

Voor vragen als deze is dit topic pas nog aangemaakt, dus daar kan je hem stellen: http://forum.girlscene.nl…ntie/list_messages/247223
Dus hier gaat een slotje op.