El cid week 2010

Hee!

Zijn er hier meiden die de El Cid week dit jaar gaan doen? www.elcidweek.nl
Dit is voor aankomende studenten van leiden :slightly_smiling_face: Ik ga namelijk helemaal alleenā€¦maar ik zou 't liefst toch wat meer mensen kennenā€¦dat we eventueel met elkaar zouden kunnen optrekkenā€¦Als je gaat zou je me kunnen notenā€¦dan kunnen we elkaar ook wat leren kennen ofzo :slightly_smiling_face:
Zou heel fijn zijnā€¦de vriendinnen van mij die ook gaan studeren in leiden willen namelijk niet mee doenā€¦Best jammer, want het is superleuk :grinning:

Alvast bedankt

Hmm, ik ben geen aankomend studend, nee dus.

Haha okƩ, als er hier mensen zijn die meedoen aan de introductiedagen van HS leiden kan je het dan ook laten weten (a)

Ik doe mee met de introdagen ! :grinning:
Wel als mentorā€¦ Ik heb mā€™n eerste jaar namelijk al achter de rug :stuck_out_tongue:
Welke opleiding ga je doen ??:stuck_out_tongue:

xx

HBO rechten :grinning:!

[weggehaald]

Leer gewoon de mensen in je groepje kennen. Heb ik ook gedaan, ga nu nog steeds met ze om (ze zijn mijn ā€œhoofdgroepā€ van vrienden in Leiden) na 2 jaar : )

Ah ja dat kan op zich welā€¦ik wil me ook wel bij een studentenvereniging inschrijven, maar zie wel op tegen die ontgroeningen haha!
En wat raden jullie mij aanā€¦slapen bij een studentenvereniging of gewoon thuis (aangezien ik in wassenaar, naast leiden woon)

Thanks! :grinning:

Oh btwā€¦als je naar de hogeschool leiden gaat (hbo rechten) kom je dan ook in 't groepje van de mensen die hbo rechten gaan doen?

Als je maar van mijn sinds 5weken exvriendje afblijft haha!
Die gaat er ook heen, en ik moet zeggen de verhalen die ik gehoord heb van voorgaande jaren klinkt het erg leuk en als een goede basis op sociaal gebied.

@Rebecca Haha, laat me even weten hoe ie eruit ziet en ik zal eraf blijven. Moet ik nog een wraakactie uitvoeren? ;dp
Hahaha, gaat ie als aankomend hoge school studentje of uni?

Bump :grinning:

upje voor jou :laughing:

Hij gaat naar de uni, rechten doen! Blond haar, blauwe ogen. Beetje puppygezicht. Grote ogen, bollig. En hij is niet lang, 1.75 ofzo! hahah er zullen vast veel matchen aan dit profiel! Ontzettend spontaan trouwens, dus hij zal je meteen aanspreken. Wraakactie mag, hoor net namelijk dat onze break-up mijn schuld was blijkbaar. Wat ga jij doen voor opleiding?

Ik zou als ik jou was NIET thuis slapen. De week is dan wel ā€˜vermoeienderā€™, maar zooooveel leuker, zeker als je lid wilt worden. Dan zie je echt veel beter wat alles inhoudt. Verder maak je zooo snel nieuwe vrienden, ik zie mijn groepje ook nog steeds. Nog een tip: kijk zoveel mogelijk rond, bij elke vereniging, hoewel je miss naar een andere wil, maar dan heb je iig overal wat gezien/sfeer geproefd. En als je groepje niet mee wil, sleep ze dan mee of ga lekker alleen.

OkĆ© thanks :grinning: Ik ga hbo rechten doenā€¦dus ik wou weten of 't ook leuk is voor mensen van de HS en of je dan met mensen van jouw studie van de hogeschool in een groepje komt :slightly_smiling_face:
En ik kan misschien regelen dat ik in een studentenhuis slaap maar dan moet ik zoveel meeslepen XD

Ja, je wordt redelijk op je studie ingedeeld. Ik zat half met mensen van mn eigen studie en de helft een andere studie. Ik zou ECHT ergens slapen hoorā€¦ Zeker omdat je zo makkelijker de leukste feestjes kan meemaken en echt de inside-dingen zietā€¦! Have fun

Ik doe mee aan de EL-CID week :grinning: ik ga psychologie doen, hoor deze week of ik ben aangenomen xD spannend

Ja ik ga ook! Moet de inschrijving voor mijn opleiding nog even afronden en dan schrijf ik me in voor de El Cid week!

Ja ik vind het alleen zo eng om ergens in mā€™n eentje te slapen haha

Heb je al een kamer of ga je in een slaapzaal?