EK voetbal diy´s

Hallo,

Normaal gesproken hou ik niet zo van voetbal kijken, maar het EK voetbal is toch wat anders! Er zijn meisjes die van voetbal houden en meisjes die er niet van houden. Maar het leek me leuk om er een topic over te beginnen. Vooral omdat ik het zelf ook leuk vindt om dit soort dingen te maken.
Dus… hebben jullie nog leuke ideeen. Een oranje armband of een voetbal toeter…
Plaats ze hier!

Ik heb een oranje topje en wil daar graag iets op maken met transfer papier, maar ben echt ideeloos!!

Voor op een shirtje vind ik wel grappig: ‘Drank, feest en Oranje’ of zo iets. Verder heb ik niet echt ideeën.

Shirt ideeën:

“Ik sta buiten spel!”
“Doelpunten maken is net als ademhalen, je verleert het nooit.”
“Als we hier niet winnen, dan spelen we toch minstens de grasmat kapot.”
“Ik snap buitenspel, alleen niet bij zaalvoetbal…”
“Kiek em goan!”
“I missed 1988, ready to party!”
“It ain’t much if it ain’t dutch!”

Gewoon een beetje googlen. :slightly_smiling_face:

Die teksten zijn leuk! mischien doe ik daar ook nog wat mee

Ik heb vandaag ergens een oranje shirt gezien en daarop stond “I love Wesley, Rafael, Robin, Ibrahim, Arjen”.

Met strijkkralen en dan in de kleuren rood wit blauw en oranje natuuuuuurlijk! :slightly_smiling_face:

DIY : http://freubelweb.blogspo…ken-met-strijkkralen.html

Eigenlijk is het voor halloween, maar voor het EK is het ook leuk, heb m zelf ook gemaakt.
http://sarahbarksdaledesi…ple-halloween-diy-wreath/
Ook heb ik een paar oude klompen oranje geverfd, afgelakt met vernis en er witte bloementjes in gezet.
En ik heb in me achtertuin een groot laken (vlag) aan de schutting hangen, die ik rood-wit-blauw geverfd heb met Action verf.

ik heb ook nog wat leuks… ik heb een c1000 geluks vogeltje aan een keting gemaakt en nu draag ik hem als ketting… super leuk!

Ik was van plan om met rood, wit, blauw en oranje een vriendschapsarmbandje te knopen!

Van die zinnetjes hierboven, vind ik alleen die van 1988 leuk. Die anderen slaan gewoon nergens op.

waar?

^Ja, dat weet ik niet meer… anders had ik het er wel bij gezet. Maar je kan hem op zich ook zelf maken met transferpaper.

haha jammerr…
en ja goed idee!

dipdye een wit shirt met blauw en rood? (:

Google: diy topic girlscene.