eindwerk ideeën

heey iedereen!
Ik zit met een probleempje, ik moet een eindwerk kiezen en ik krijg twee jaar om het jaarwerk te maken, uit te voeren,…
Nu, mijn probleem is dat ik weinig inspiratie heb op dit moment en ik heb eigenlijk geen idee wat ik zou willen doen. Het mag creatief zijn het is eigenlijk heel vrij! Ik had een idee, een eigen blog ontwerpen maar ik weet niet of dit echt geschikt is. Iemand nog orgineele ideeën voor mij?
groetjes!! :wink:

Wat bedoel je precies met eindwerk? Is dat iets als een profielwerkstuk?

Voor wat voor school/opleiding/vakken is dit?

Is het een werkstuk als in een verslag, is het iets kunstzinnigs als een schilderij of stellage? Is het een onderzoek?
Worden er eisen aan gesteld of zijn er bepaalde leerdoelen? Twee jaar de tijd is wel enorm lang namelijk, ik ken zoiets niet van mijn eigen schooltijd of opleiding.

Met meer informatie kunnen we beter met je meedenken en -brainstormen.

Het mag letterlijk alles zijn! Van een parfum maken naar een huis renoveren of iets met fotografie of vrijwilligerswerk of een kano maken,eigen kledinglijn… De enigste regel is dat je er 2 jaar over moet doen en het miet haalbaar zijn. Ik zou liefst iets in de kunstzinnige richting doen maar iets origineels :slightly_smiling_face: